Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Sedan 1.8 i 105KM 77kW 1992-1997 (30) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kriss
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Auto przez pierwsze kilka lat użytkowania miało wymieniony rozrząd i uszczelkę pokrywy zaworów - był lekki przeciek. Kupiłem auto przy przebiegu 248tys i od razu załozylem gaz 4 generacji, sekwencje. Dzieki temu nie mialem ani razu problemow z przeplywomierzem. Auto nie do zajechania. Przy instalacji nie robilem nic a mam juz 385tys km. Zmienilem tylko swiece i kable WN przy przebiegu 250tys. Do chwili obecnej zmieniam tylko olej co 10-15tys...
4,0
~Jarosław Franciszek Furmaniak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Niestety drobna rysa na całokształcie oceny, bo od paru-dziesięciu tysięcy km silnik czasami "puszcza dymek" na rozruchu - może to z powodu zabrudzenia jakiegoś elementu, lub innego błędu może z komputera - w serwisach nie chcą się podjąć naprawy tego bo "przebieg jest jeszcze dużo za niski na generalny remont" a po rozgrzaniu silnik chodzi jak z nut...znaczy się perfekcyjnie... ;-)
5,0
~Gremlin
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Silnik jeżeli chodzi o eksploatacje doskonały, przez rok zrobiłem 30 000 km i poza wymianami oleju NIC! Zero wycieków,usterek,jak zaleje silnik olejem podczas wymiany to do następnej nic nie dolewam. Wady: mimo sporej pojemności słaba moc jak na tak duże auto,do spokojnej jazdy to 105KM wystarczy ale przy wyprzedzaniu trzeba redukować bieg czasami,ale wkońcu to jest "limuzyna" a nie auto sportowe.
5,0
~Rave
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Polecam wersje ze 105 konnym silnikiem, po 1994 1.8 miały zmniejszoną moc do 90 KM. 16 zaworów 2 wałki, silnik dobrze ciągnie powyżej 3000obr. Większość silników ma tendencję do "klekotania" - winne są HLA (hydrauliczne regulatory luzu zaworowego). 1.8 Radzi sobie z autem całkiem przyzwoicie.
5,0
~Tomi
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Bardzo dobry silnik bardzo elastyczny oraz bardzo cuchy przysipiesza rowno na karzdym biegu i newiele pali mi w cylku mieszanym z wlaczona klima wychodzi mi ok 11,5 l LPG ( instalacja holenderska LPG ) zas gdy almera kumpla z silinikiem 1,4 na gazie pali mu srednio 10l LPG :))))
3,0
~michu
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
jak to japończyk, potrzebuje wysokich obrotów aby coś z niego wykrzesać, dodając gaz i klimę plus 4 osoby, to redukcje konieczne. Żadnych wycieków, minimalnie podciąga olej. Z gazem bezproblemowo.
4,0
~Pablo juz 12 lat z mazda
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Silnik 1.8 to naprawde bardzo sprawna jednostka napedowa. Niestety moj silnik przy przebiegu 31000km przeszedl remont kapitalny ale to chyba nie powino dziwic zreszta nie ma to jak odmlodzone konie
5,0
~Marcino
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
mam prześmigane 24000 tys km i oprócz wymiany swiec oleju i paska nic ... :-))) jak marzenie !! tylko mazda i zadne inne auttko na świecie1 jeśli ktos nie jeździł to nie wie co traci!
5,0
~Adrianos
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
bardzo dobre przyśpieszenie jak na auto takich gabarytów i bardzo przyjazny dla ucha dźwięk silnika zwłaszcza przy wysokich obrotach kocham dźwiek 4 cylindrowego rzędowego DOHC\'a
5,0
~fliperqs
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Jak każdy japończyk - bardzo elastyczny i zrywny,ale oczywiście na wyższych obotach.Doskonale sobie radzi w mieście jak i na dłuższych odcinkach pozamiejskich...
Mazda 626 IV Sedan