Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V (182) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 205 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~youtobe
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Teraz grubsze sprawy przy zakupie nr 1 sprawdzcie zaciski p/tył hamulców ja wrobiłem sie w zapieczony zaciks przedniego kola i tu masakra niema zamienników orginał 1100 zł regeneracja około 450 zł nr 2 to ręczny dalem do poprawki ale słyszalem ze wszyscy mają z tym problem ogólnie oceniam układ hamulcowy na 2+ niestety ale chyba za słaby jest do tej budy !! 3 rzecz to chyba nikt nie zaprzeczy gnijące tylne nadkola i co dziwne tylko tylne...
5,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Lać olej, zmieniać filtry. Jednak każdy samochód ma swoje słabe strony. W Mazdach zapiekają się zaciski, w moim przypadku na tylnym kole. Uznałem to za poważną usterkę, bo faktycznie auto było unieruchomione gdy zdemontowany zacisk trafił do regeneracji. Jej koszt to 200zł w nieautoryzowanym serwisie. Ponadto blachy mają tendencję do rdzewienia w miejscach newralgicznych, są to głównie tylne nadkola, dolna, wewnętrzna krawędź tylnych drzwi. W...
5,0
~widiath
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Lać olej, zmieniać filtry. Jednak każdy samochód ma swoje słabe strony. W Mazdach zapiekają się zaciski, w moim przypadku na tylnym kole. Uznałem to za poważną usterkę, bo faktycznie auto było unieruchomione gdy zdemontowany zacisk trafił do regeneracji. Jej koszt to 200zł w nieautoryzowanym serwisie. Ponadto blachy mają tendencję do rdzewienia w miejscach newralgicznych, są to głównie tylne nadkola, dolna, wewnętrzna krawędź tylnych drzwi. W...
5,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Jak napisałem mam auto krótko, ale NIC! I mam nadzieję, że tak będzie, bo właśnie dlatego kupiłem ten samochód (muszę się trochę odkuć po poprzednim pojeździe-Alfa 156 ). Należy pamiętać, że o każde auto trzeba dbać (przeglądy, wymiany eksploatacyjne) bo żadne bez wkładu nie będzie jeździć wiecznie. Ale szczerze mówiąc pozbyłem się już podłego uczucia, że z autem ciągle jest coś nie tak. Przy...
4,0
~mzebrows@gmail.com
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Trafił mi się egzemplarz po kilku kobietach, które raczej nie dbały o niego. Silnik brał olej a to już była poważna usterka, do tego auto ściągało i słabo działał ręczny a nie każdy mechanik chciał lub umiał to naprawić do tego sprzęgło do regulacji.Ale po 15 latach i 230tys km ma prawo to i owo się zepsuć. Zresztą dużo zależy od tego kto jeździ. Obejrzałem samochód dość dokładnie i myślę że jest dobrze zrobiony. Mimo wszystko nie boję się...
4,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Ogolnie jak dziala to chodzi niczym czolg i nic nie jest straszne. Jak cos sie juz przytrafi to zawal przy kasie (np. amortyzatory na tyl to min 900PLN, rozrzad to 1,7tys itd). Ja mialem pecha ;) Padly mi oryginalne tylnie amortyzatory+ kilka elementow zawieszenia przy przebiegu 150tys (Niemcy)- nie wytrzymaly nawet 500km Polskich "autostrad". Z kieszeni z robocizna wylecialo okolo 2tys... Na szczescie Mazda znow jest w Polsce wiec moze i ceny...
4,0
~Juby323@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
nic powaznego.. ale.... wlasnie zawsze jest ale hamulce sa poprostu do d.... mam juz 3 komplet zarowno orgianly jak i sportowe i zwykle podrubki spalilem maks 5000 i zaczynaja mocno wibrowac przy hamowaniu z duza predkoscia jak dla mnie porazka!!sportowe hamulce rewelacja ale pozeraja klocki i tez spalilem tarcze i klcki sportowe w cenie orginalow a nawet troche taniej moge dac namiary na sklep;] adres mail nizej;]
3,0
~Grzegorz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Musiałem wymienić regulator konta wtrysku ponieważ przeciekał, oczywiście wszystko działało ale czuć w kabinie zapach ropy no i na parkingu zostawały plamy. Podobno w tych dieslach dosyć częsta usterka i przy kupnie trzeba na to zwracać uwagę. Koszt sromotny w maździe 1000 zł, mi w sklepie udało się zamówić za 800 zł, używane chodzą po 500. Na pompy paliwa trzeba uważać-wrażliwe na paliwo.
5,0
~iplap
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Żadnej awarii. Oryginalne zawieszenie i amortyzatory (sprawność po 80-81% więc jak nowe). Przejechałem od marca zeszłego roku 20 tys. Na przeglądzie po 15 tys. wymieniono tylko świece i wyczyszczono gaźnik. W porównaniu do Vectry to super auto. Tam po 7 tys. awaria pompy paliwa i 3000 poszło ....., po kolejnych 7 tyś. powtórka z rozrywki - na dwa dni przed Wigilią bez auta.
2,0
~Miszunga
Mazda 626 V
Kombi 1.8 90KM 66kW
Tu trzeba uważać szczególnie na szczęki hamulcowe, które po naciśnięciu hamulca, a następnie jego puszczeniu mogę nie wracać do pozycji wejściowej. Powoduje to tarcie i smród spalenizny podczas jazdy. Pękają różne przewody, np. przewód do sprzęgła. Powoduje to unieruchomienie samochodu na środku drogi, co wiąże się z kosztami sprowadzenia lawety.
Mazda 626 V