Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V (182) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 205 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bulgarien
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Nie daje mi spokoju ten sterownik silnika i diagnostyka silnika. Z pozostałych rzeczy jest ok. A tak to poważnych usterek brak. No chyba że poduszki powietrzne które są nie sprawne przez czujnik zajetosci fotela . Mazda ma coś takiego i lubi se to popsuć koszt jest duży , ale da sie to obejść. Ja jestem w trakcie przywrócenia sprawności tych poduch.
3,0
~zz
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Korozja. Na koniec życia auta ducha wyzionął silnik, ale nie wiem jaka przyczyna. Najbardziej prawdopodobnie - brak wymiany rozrządu. Problemem są tylne zaciski - drogie w wymianie nawet na regenerowane. I poduszki silnika, a dokładnie ta od strony rozrządu. Olejowa, w oryginale ponad 1000 zł. Czy warto w aucie wartym 4 tysiące...
4,0
~TheMichcio
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Dzisiaj zauważyłem, że coś cieknie chyba spod rozrządu- tydzień temu było sucho!Dzisiaj już kolejny raz byłe u znachora z ABS-em, w przeciągu dwóch tygodni już drugi czujnik abs do wymiany(będzie już cała lewa strona) za tydzień jadę z klimą i znowu kasa i jeszcze rdza bierze nadkola z tyłu- 11 letnie auto, śmiech na sali!
3,0
~yojki
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Dla wszystkich, którzy chcą kupić Mazdę z 2 l silnikiem benzynowym, sprawdzajcie motor, gdy jest zimny, padają w nich pierścienie na tłokach.Gdy pojawi się biało niebieski dym z rury wydechowej-dajcie sobie z tym egzemplarzem spokój-silnik do roboty a to niemałe koszty. Oprócz tego rdzewieją nadkola tylnich kół.
5,0
~Estwalk
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
Jedyne na co musiałem wydać to rozrząd (całkowity koszt 980 złotych na oryginalnych częściach) Mechanicy którzy wymieniali powiedzieli, że to perełka, bo faktycznie wygląda na 100 tyś - autko więcej stało jak jeździło.. Narazie może za dużo nie przejechałem (1200 km) ale 100% niezawodne i jestem pewien, że mnie nie zawiedzie.
4,0
~Maro
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Tylko rzeczy ekploatacyjne: - pompa sprzęgła (hydrauliczne): nowa 600pln, używany oryginał 150pln - zacisk hamulca, był do wymiany z powodu nieszczelności - amortyzatory (tu trzeba poszukać, bo w BHMD chcieli za jeden tylny amor 860pln tylko dlatego, że miał napis kayaba; kupiłem sachs po 290pln) - wahacz - przeguby
5,0
~kolo1989r
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Czasami kontrolka ABS sie swieci podczas jazdy. Prawdopodobnie czujnik zabrudzony, problem z przewodami lub nawet uszkodzony sam czujnik. W moim odczuciu tez hamuje troche slabo. Powaznym i powszechnie spotykanym problemem jest rdza na tylnych nadkolach, klapie bagaznika i pod maska w lewym nadkolu.
5,0
~Jacek Muzyka
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
Najpoważniejsza usterka jaka miałem to niemoc wiatraka wentylatora. Zawsze staram sie serwisować auto w ASO lub warsztacie ktory sie tylko w mazdzie specjalizuje. Ale nie miałem czasu by i checi na zostawianie im auta na dluzej. Syn podjechał do jakiegoś elektryka ktory usterke usunął za 100zł.
5,0
~jack
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Jeśli chodzi o niezawodność, daje Mazdzie z czystym sumieniem 5 gwiazdek. Jak do tej pory jest to samochód bezawaryjny, a pracuje u mnie codziennie na długich trasach. Ale jest też takie powiedzenie \"Jak się dba, tak się ma\", a chodzi mi o regularne przeglądy (wymiany olejów, filtrów itd.)
5,0
~Pablo
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Mi przez rok eksploatacji i 21tkm nic sie nie popsulo.... auto jest w idealnym stanie, regularnie serwisowane takze nie przewiduje zadnych usterek... przestrzegam tylko przed terminowa wymiana napedu rorzadku (komplet tylko oryginal MAZDA) oraz laniem do baku dobrego paliwa... (pompa czuła na jakosc)
Mazda 626 V