Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V (202) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 185 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~depe74
Mazda 626 V
Sedan 1.8 100KM 74kW
Odczuwalne niewielkie przechyły przy ostrzejszym pokonywaniu ciasnych zakrętów, ale mimo to w takich zakrętach zachowuje się świetnie, i to przy oponach o profilu 65! W szybkich skrętach z uwagi na duży prześwit łapie pod spód nieco za dużo powietrza i już nie daje takiej pewności. Takie rzeczy mają jednak znaczenie przy bardzo sportowym stylu jazdy. Porównując z wieloma różnymi autami, jakimi miałem okazję się przejechać, stwierdzam...
3,0
~mzebrows@gmail.com
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
No tu się mazda za bardzo nie popisała. Wprawdzie auto pewnie trzyma się drogi, ale zawieszenie jest twarde i raczej delikatne. Samochód podskakuje na każdym wyboju i z pewnością nie jest to komfortowa limuzyna choć po założeniu nowych amortyzatorów komfort jazdy trochę się poprawił w moim odczuciu. Ale żeby podreperować wizerunek układu jezdnego 626 należy wspomnieć o bajecznie działającym wspomaganiu kierownicy. Dzięki niemu samochód...
3,0
~zz
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Na duży minus przenoszenie drgań z nawierzchni na kierownicę. Ówczesny dla Mazdy układ zawieszenia doskonale został podsumowany w programie Auto TVP2 z lat 90 przy okazji testu 323 sedan. Ma się wrażenie, że przednie koła zawisają w powietrzu, do tego poprzeczne nierówności krótkie mocno odczuwalne (pomimo opon balonów). Na plus wspomaganie, silne i ułatwiające parkowanie. Na minus utrzymywanie toru jazdy podczas podróży autostradą....
3,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Odziwo jest tak sobie. Niby duże, stabilne autko, wielowahaczowe zawieszenie z tylu, szerokie opony 205/55R16... I w sumie prowadzi sie słabo. Wóz mocno przechyla się w łukach, na dodatek opony nie dają znaku dojścia do jakiejś granicy przyczepności (nie piszcza na ostro pokonywanych zakrętach) tylko ni z tąd ni z owąd gwałtownie wyjeżdża tył! Polecam tylko do spokojnej jazdy lub na autostradę (samochód mało wrażliwy na boczny wiatr, prowadzi...
3,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Niektórzy piszą, że jest miękko-chyba mam inny samochód? Zawieszenie jest sztywno zestrojone, co daje poczucie pewności w jeździe, ale nie daje komfortu. W dodatku dosyć głośno pracujące, szczególnie z tyłu. Wydaje mi się, że do silnika z takimi osiągami lepsze byłoby bardziej miękkie zawieszenie. Przy załadowaniu(4-5 osób) robi się przyjemniej. Wspomaganie na postoju chodzi lekko, w jeździe nieco sztywnieje-i bardzo dobrze, lekkie ruchy...
5,0
~mysiowy
Mazda 626 V
Kombi 1.8 100KM 74kW
bardzo dobre wspomaganie progresywne, auto praktycznie zawraca po kole - bardzo krótka średnica zawracania, pewna i nie przesadzona reakcja kierownicy na skręt kół. Parkowanie na poziomie trudności Yarisa; pewny w łukach, rewelacyjne hamowanie i praca ABS-u - no może dlatego, że i Dunlopy z górnej półki... Trzeba sprawiedliwie oddać - znakomicie się prowadzi w każdych warunkach, wysokie poczucie bezpieczeństwa i pewności prowadzenia...
3,0
~GhostDog
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Rodzinne kombi z reguły nie jest przystosowane do sportowej jazdy i trzeba o tym pamiętać. Jak na samochód tej klasy zawieszenie powinno być bardziej komfortowe. Każda dziura jest mocno wyczuwalna dla podróżujących. Ceny części zamiennych (amortyzatory) bardzo drogie i porównując taniej można kupić np. do Audi lub BMW nie mówiąc już o bardziej komercyjnych markach. Samą przyczepność i sterowność auta zaliczyłbym do przeciętnej. Podobnie z...
5,0
~Jacek Muzyka
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
Precyzyjnie sie prowadzi. Pozwala czuć kierowcy, ze panuje nad pojazdem. Chciałbym sie odnieść do konstrukcji - jako, ze do pracy mam daleko i przez dziury, byłem pewien, ze mocno sie \"rozhuśta\" na owych dziurach. Postanowiłem wiec odwiedzić SKP pomimo tego, ze nic nie czułem złego. Zdziwienie było ogromne bo diagnosta stwierdził, ze nic sie tam złego nie dzieje. Dodam, ze nie mam zwyczaju omijac dziur, bo omijajac jedną trafiam w druga.
4,0
~kk
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Idealnie nie jest - wrażliwość na boczne podmuchy wiatru jest spora, przy 130 - 140 km/h jadąc autostradą trzeba się mocno skupiać i cały czas kontrolować auto. Wspomaganie kierownicy czasami wydaje się zbyt mocne. Nie mam zastrzeżeń do zachowania przy nagłych manewrach typu - omiń dziurę czy do jazdy po krętych drogach. Również na parkowanie jest dość proste - promień skrętu jak na tak duże auto jest według mnie dobry.
4,0
~youtobe
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Jesli jedziemy autostradą to powiem tak ŻADNYM samochodem nie poczujemy takiego komfortu w tym przedziale klasowym/ jesli zjedziemy na nasze polskie dziurawe drogi to niestety sytuacja sie zmienia i traci swoją pozycje/ jest zbyt twarde nierównosci/ przechyly auta na łukach są odczuwalne/ zawieszenie jest dobre oczywiscie na orginalnych podzespołach zamienników niestety nie znosi!!
Mazda 626 V