Szukaj

Oceny Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019

Oceny Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019

Podsumowanie 70 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,60
średnia ocena z 70 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW od 2019

3,5
~mdrapa
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Auto kupione sercem ze względu na wygląd i wyposażenie w 2019r. Wersja Hikari plus pakiet Black ze skórzana tapicerka. Myślę, że byłem jednym z pierwszych użytkowników tego auta w Polsce. Po 5 latach użytkowania bez żalu auto pozostawione w salonie i zastąpione Mazda CX-5. Przejechane dość sporo kilometrów bez awarii około 93 tyś km. Niestety auto rozczarowało ze względu na kilka niedociągnięć. Przede wszystkim auto ma problemy z ładowaniem...
Dodane 6 miesięcy temu
5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Super auto, niepowtarzalny wygląd (kolor soul red crystal) jest piękny. Moc 122 km jest w zupełności wystarczająca, skrzynia automatyczna działa bardzo płynnie, bardzo dobre prowadzenie ,ekonomiczne spalanie. Samochód jest bardzo dobrze wyciszony a przy tym rewelacyjne działa nagłośnienie Bose. Jedynym małym minusem są zbyt czułe reflektory matrycowe (jadąc w nocy na automatycznych światłach drogowych i dojeżdżając do znaku drogowego na...
Dodane ponad rok temu
4,9
~Mz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Kupione w salonie, od początku zrobione jakieś 57 tys km bez większych problemów. Ktoś poruszał już temat z lusterkami i zgadzam się z tym, lewe też mi nawaliło, poza tym żadnych innych usterek. Trzeba uważać też na akumulator, jeśli jest słaby to auto sypie błędami (w fabrykach montują jakiś szajs) po wymianie aku wszystko ideolo. Autko nie bierze oleju, super wygląda na zewnątrz, w środku jak dla mnie też super, bardzo estetyczne i nie...
Dodane 2 lata temu
4,5
~Adam
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Auto byłoby super, gdyby nie usterki i komplikacje. Pierwsza sprawa to lusterka. Po 6-ciu miesiącach problem z pierwszym. Potem z drugim. Efekt, stwierdzono uszkodzenie mechaniczne i brak możliwości naprawy gwarancyjnej. Po "geście" Mazdy zapłaciłem za wymianę, a lusterko od Mazdy. Teraz drugie czeka na wymianę. Po 19,5 tys. km stuki w prawym przednim zawieszeniu. Wizyta w serwisie - do wymiany jakaś poduszka gumowa amortyzatora. Czekam na...
Dodane 4 lata temu
4,4
~DanielS
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Wibracje przy pracy na dwóch cylindrach w przedziale obrotów 1500-1900. Gdyby ustawiono wyłączanie cylindrów powyżej 2000 byłoby ok. Czujniki zbliżania często lagują- jest ciągły sygnał po kilku ms od zatrzymania się przed przeszkodą (brak ostrzeżenia przez pikanie). Z tyłu belka skrętna to nie jest idealne rozwiązanie (nie w tej cenie) - mogli dać kolumny. Brak możliwości całkowitego pochylenia przedniego fotela (głupia rzecz ale...
Dodane 4 lata temu
4,9
~Kris
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Mazda ma genialną kamerę cofana. Po naciśnięciu przycisku pokazuje obraz 180 stopni (rybie oko). Dzięki takiemu rozwiązaniu przy wyjeżdżaniu z posesji, gdy tylko zderzak wyjdzie poza linię ogrodzenia widzisz jezdnię na odległość 100 m w obie strony. Najpierw widzisz zbliżający się samochód, a dopiero po chwili (ok 20m) dźwięczy radar boczny. Takie samo rozwiązania jest z przodu. Nie wyobrażam sobie aby mój następny samochód nie mia takiej...
Dodane 6 miesięcy temu
4,9
~Robinho
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Auto bardzo ładne, wygodne i przemyślane. Dodatkowy atut to apka dla Androida/iPhone - można zdalnie sprawdzić kilka rzeczy a nawet zamknąć auto. Jeździłem wersją150KM i 122KM - nie ma wielkiej różnicy (to ten sam silnik, elektronicznie "przycięty" na KM, ale nie na Nm). Wybrałem słabszy silnik i bogatszą wersję wyposażenia (użytkowanie to głównie miasto, tereny podmiejskie). Jak to mówią w Internetach - BMW kupuje się na leasing a Mazdę na...
Dodane ponad rok temu
3,6
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
CX30 nauczyło mnie jak wiele niezauważalnych zalet miały moje poprzednie samochody innych marek. W codziennym użytkowaniu wyszło kilka wad, które łatwo przeoczyć w salonie, ulegając pierwszemu wrażeniu. Mam wersje po upgrade z polowy 2023, wprowadzony terror i-ACTIVESENSE to tragedia i porażka. Gdyby samochód na jeździe próbnej posiadał tą fundacje (ma ja aktualnie każda CX30) nie kupiłbym tego samochodu.
Dodane ponad rok temu
3,6
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
CX30 nauczyło mnie jak wiele niezauważalnych zalet miały moje poprzednie samochody innych marek. W codziennym użytkowaniu wyszło kilka wad, które łatwo przeoczyć w salonie, ulegając pierwszemu wrażeniu. Mam wersje po upgrade z polowy 2023, wprowadzony terror i-ACTIVESENSE to tragedia i porażka. Gdyby samochód na jeździe próbnej posiadał tą fundacje (ma ja aktualnie każda CX30) nie kupiłbym tego samochodu.
Dodane ponad rok temu
4,8
~Paweł Barabola
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Wygłuszenie ekstra, wykończenia wnętrz podjeżdżające pod premium, świetnie układa się w zakrętach, oświetlenie adaptacyjne LED genialnie się sprawuje a widoczność jest genialna, co pozwala zobaczyć sarny i inne zwierzyny z dalekiej odległości i odpowiednio zareagować. Minimalizm pokręteł i guzików na desce sprawia, że auto wewnątrz wygląda jak laska biskupa z "Klera" - ..."skromnie, ale ładnie", co ja uważam za pozytyw.
Dodane 4 lata temu
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów