Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Wojciech, 10 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Perfekcyjne pokonywanie nierówności w drodze i na zakrętach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Wszystko co możliwe w tej wersji jest na wysokim poziomie
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały silnik jako nieliczna wolnossąca jednostka bez turbo
5,0
Skrzynia biegów
Działa perfekcyjnie , bez wyczuwalnych szarpnięć podczas zmiany przełożeń
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjne prowadzenie
5,0
Karoseria
Nowoczesny Design super opływowy
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała we wszystkich kierunkach
5,0
Ergonomia
Znakomite ułożenie elementów sterujących
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie działający system nawiewów i klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwo regulujące mechanizmy dopasowania foteli zarówno dla osoby wysokiej jak i niskiej
5,0
Wyciszenie
Niespotykany poziom wyciszenia nawet na kołach zimowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystkie na razie trasy po mieście i brak porównania na trasie
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania i technologii zasługuje na te ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawa blokowania klapki wlewu paliwa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów