Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Wojciech, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Rewelacyjne światła matrycowe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Auto całkiem udane i miłe w prowadzeniu. Wszystko dobrze spasowane. Jedyny problem to DZIWNIE DZIAŁAJĄCE CZUJNIKI PARKOWANIA, które były już dwa razy kalibrowane,a i tak pokazują odległości od przeszkody w systemie losowym. Czasem włącza się i pikają od zielonego, a czasem od razu świecą na czerwono.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prawilne 2.0 bez żadnego turbo. I naprawdę wystarcza.
5,0
Skrzynia biegów
Zwyczajny automat bez wodotrysków.
5,0
Układ jezdny
Tu żałuję że nie awd.
5,0
Karoseria
Nowa nie rdzewieje.
Komfort
5,0
Widoczność
Wystarczajacy
5,0
Ergonomia
Wystarczajaca
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok ale brakuje ogrzewania kierownicy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca do 180 cm wzrostu
5,0
Wyciszenie
Spoko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7,3 po mieście
5,0
Stosunek jakość/cena
Rozsądna cena jak za auto z 2 litrowym silnikiem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko te cholerne czujniki parkowania.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czujniki parkowania już dwa razy kalibrowane !!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów