Silnik
: Może być oszczędny i ekonomiczny ale jak trzeba pokazuje moc.
5,0
Całokształt
Moja opinia może nie być obiektywna ale jestem zachwycony. O ile w poprzednim modelu ( CX 3 ) od początku brakowało mi kilku rzeczy to w tym modelu nie mam się do czego doczepić. Integracja kierowcy z autem następuje w kilka dni. Dobrze się prowadzi, zawieszenie działa idealnie podobnie zresztą jak skrzynia i silnik. 150 KM daje komfort z jazdy i podejmowanych manewrach na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jadąc ekonomicznie można mieć wrażenie że jest mułowaty ale jeden bieg niżej i czujemy moc.
5,0
Skrzynia biegów
Idealna
5,0
Układ jezdny
Działa sprawnie w kazdych warunkach
4,0
Karoseria
Podobnie jak w poprzednim modelu którym jeździłem wydaje się że łatwy do zarysowań ale może tak dziś jest we wszystkich markach.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra i bardzo dobra w zależności od pozycji kierowcy za kierownicą.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra, wszystko jest tam gdzie się tego spodziewasz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dobrze dopracowana i skutecznie działające funkcje ogrzewania przedniej i tylnej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczające oraz plus za wygodny podłokietnik
5,0
Wyciszenie
Skuteczne nawet powyżej 150 km
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]