Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Mateusz, 3 miesiące temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Świetna skrzynia automatyczna idealnie zgrana z silnikiem.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Na samym początku trzeba się przyzwyczaić do grubszych niż zwykle słupków A i sporych słupków C. Jednak zestaw kamera+czujniki wraz z systemami bezpieczeństwa rekompensują to w pełni.
5,0
Ergonomia
Obsługa infotaimentu za pomocaą pokrętła jest niesamowicie intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie podróżuje się w 3-4 osoby, nawet jeśli są to osoby o wzroście powyżej 180 cm. Dodatkowo bagażnik ma bardzo optymalną pojemność
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym momencie to najlepszy model, jeśli chodzi o stosunek jakości napędu, wykonania do ceny. Dodatkowo niewątpliwym pozytywem jest konstrukcja silnika zapewniająca długą trwałość przy minimalnych nakładach finansowych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów