Układ elektryczny
: akumulator trzeba ładować 1x w miesiącu
2,0
Całokształt
Tempomat wariuje widzi samochody na sąsiednim pasie i dopasowuje prędkość do nich. Jest to denerwujące szczególnie na autostradzie kiedy hamuje automatycznie z 140 do 90 bo z taką prędkością porusza się TIR na sąsiednim pasie.
Po niecałych 2 latach i przejechaniu 24000 km poszycie kierownicy zaczęło się szczępić na całym obwodzie. Mazda jako gwarant odmówiła wymiany na nową kierownicę wolną od wad. Jak tak ma wyglądać japońska doskonałość to ja dziękuję za takie premium. I takim podejściem Mazda poruszyła mnie dogłębnie, zgodnie ze swym hasłem reklamowym( „Ruszaj się i bądź poruszany”)
Wrażenia
3,0
Silnik
Drga przy pracy na 2 cylindrach
2,0
Skrzynia biegów
1bieg nie zawsze wchodzi
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]