Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Bogusław, 1 dzień temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 24 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
2,57
41% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : akumulator trzeba ładować 1x w miesiącu
2,0
Całokształt
Tempomat wariuje widzi samochody na sąsiednim pasie i dopasowuje prędkość do nich. Jest to denerwujące szczególnie na autostradzie kiedy hamuje automatycznie z 140 do 90 bo z taką prędkością porusza się TIR na sąsiednim pasie. Po niecałych 2 latach i przejechaniu 24000 km poszycie kierownicy zaczęło się szczępić na całym obwodzie. Mazda jako gwarant odmówiła wymiany na nową kierownicę wolną od wad. Jak tak ma wyglądać japońska doskonałość to ja dziękuję za takie premium. I takim podejściem Mazda poruszyła mnie dogłębnie, zgodnie ze swym hasłem reklamowym( „Ruszaj się i bądź poruszany”)
Wrażenia
3,0
Silnik
Drga przy pracy na 2 cylindrach
2,0
Skrzynia biegów
1bieg nie zawsze wchodzi
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów