Szukaj

Oceny Mazda CX-5 I

Podsumowanie 119 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda CX-5 I - Oceń swoje auto
4,25
średnia ocena z 119 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
77%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Mazda CX-5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Mazda CX-5 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Mazda CX-5 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Mazda CX-5 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Mazda CX-5 I

4,6
~Paweł
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Poprzedni samochód BMW X3 F25 2.0D aut. przed zakupem wiedziałem o tym że mazda to nie BMW i jakość będzie się różniła Samochód kupiony ze względów ekonomicznych patrząc na koszty utrzymania BMW a mazdy bez porównania. Po zakupie psy przebiegu 90tys wymieniony olej w silniku plus w skrzyni automatycznej całość kosztowała mnie około 1900zł w bmw około 2500zł. Jeśli chodzi o sam samochód jestem miło zaskoczony pod względem spalania auto idealne...
5,0
~Witamina
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Mazda CX-5 (rok produkcji 2015) to dla mnie auto bardzo uniwersalne i wszechstronne, oczywiście wszyscy chwalą wrażenia z jazdy i to jest niepodważalny atut tego auta, ale potrafi być również nad wyraz praktyczne. Sprawdza się podczas wakacji, wypadów w góry, jeździe miejskiej, podczas wygodnego przewożenia pasażerów, czy też do transportu wielu codziennych przedmiotów, których wymaga prowadzenie własnej działalności. Auto do ekonomicznej...
4,4
~Tadzio
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
solidna i nie koroduje choć wołowata. ZImą 2021 pokazala co umie: Autostrada A4 cała zasypana, Garstka nierozważnch kierowców na prawym pasie , TIRy na poboczach albo na parkingach, a ja spokojnie lewym pasem sunę bez obaw. Genialny jest napęd AWD. Tom bardzo bezpieczne auto - im trudniej tym łatwiej dla niej. Tak jest głośna , i staromodna, wołowata (mało zrywna i wyje gdy rozpędzasz, ale w bardzo trudnych warunkach to Ty królujesz. Nie...
2,3
~Przemysław
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Miało być super a wyszło jak zwykle. Ale do brzegu. Samochód ma wiele zalet ale jego awaryjnosc jest przerażająca. Pierwszy problem byl drobnostką lecz problematyczna. Uszkodzony czujnik biegu P. Niestety samochod krzyczal aby wrzucic na P i nie pozwalal go zamknąć stąd przez kilka dni stal na parkingu otwarty. Kolejny problem to glosna praca ukladu jezdnego. Na gwarancji wymieniono dyfer oraz reduktor - stwierdzone opilki w oleju (przebieg...
4,7
~jnemo
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
To był świadomy przekalkulowany zakup, przy budżecie jakim dysponowałem, Mazda CX-5 to najlepsze co mogłem kupić. Po dwóch latach auto mnie ani razu nie zawiodło i tak też bym określił je jednym przymiotnikiem - niezawodne. Spalanie przy tej masie auta uważam za naprawdę niskie (licznikowe 7,5, realne w granicach 8). Świetnie sprawdza się na polnej ponad kilometrowej drodze do domu, która często zamienia się w pełny błotnych kolein to...
2,5
~Michał
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Jeżeli ktokolwiek ma nadzieję, że Mazda to japońska jakość i niezawodność - to jest w błędzie. Mazda CX5 AW I gen., (napęd 4x4), którą kupiłem ponad rok temu nie ma nic wspólnego z Mazdą z lat poprzednich. Samochód pomimo, że był serwisowany w ASO i nie był uszkodzony jest bardzo wadliwy oraz głośny. W czasie jazdy podskakuje na nierównej jezdni i jest niestabilny w prowadzeniu. Do plusów można zaliczyć dobrą widoczność, dobre oświetlenie i...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,5
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Jakub
Mazda CX-5 I
SUV 2.2 SKYACTIV-D 175KM 129kW
Świetne auto, przebija konkurencje nie tylko wyglądem, jak rownież osiągami i niezawodnością. Jak czytam jakieś opinie negatywne, ciężko mi w to uwierzyć... Posiadam auto 3 lata zrobiłem nim w tym czasie ponad 150 tysięcy km, oprócz wymiany oleju nic się nie działo, w między czasie skończyły się tarcze hamulcowe i wymieniłem na tańszy zamiennik i tu był błąd. Kierownica biła itd. Skończyło się na tym ze wymieniłem tarcze jeszcze raz na...
4,8
~Bojan
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Dla mnie bajka po przesiadce z vw sharan 2012 r. 1.4 tsi. Narazie mam straszną frajde z jazdy mazdunią. Minusy: brak domykania i otwierania szyb z pilota i elektrycznej klapy bagażnika...ale bez tego da sie żyć,poza tym wiedziałem o tym kupując auto. Plusy: silnik,skrzynia,komfort jazdy,dynamika,wyciszynie,spalanie,wygląd...itd:) to moje 7 auto i pierwsze w którym jestem,tak powiem to...zakochany!!! Rozważałem też zakup Audi Q5 2 literki...
3,4
~Tomasz M
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.2 SKYACTIV-D 175KM 129kW
Auto głośne, jazda z prędkością powyżej 120 km/h męcząca. Hamulce bardzo słabe, podatne na przegrzanie nawet z rekomendowanym przez Mazdę zestawem EBC (tarcze turbo groove i klocki yellow stuff). Zestaw multimedialny powolny w działaniu i rozłączający Bluetooth. Po 8 000 km awaria czujników parkowania, po 15 000 padło całe sprzęgło, po 70 000 piasta koła, przy 85 000 czujnik ciśnienia w układzie wydechowym. Od czasu do czasu aktywny...
3,6
~micko
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto takie jak się spodziewałem - dobre w każdej kategorii, przez to uniwersalne. Kupiłem jako 3 latka po leasingu - za cenę do 100tys zł można było wybrać audi q5 - odpadło bo nie chciałem diesla, benzyny vaga uważam ze problematyczne (olej itp), lexus nx - benzyna duże spalanie, hybryda...-byłaby ok, ale to auto nie ma bagażnika i jest 300kg ciezsze, subaru pali jak smok, glk - kanciate i male, bmw sie nie podoba...pod względem...
Mazda CX-5 I