Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV

hunerus, 12 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
do 120 swietnie, powyzej jest juz troche gorzej
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna skrzynia manualna
5,0
Układ jezdny
swietnie sie prowadzi zarowno na nierownosciach jak i na autostradzie przy duzych predkosciach idzie jak po szynach. 4x4 przetestowany i radzi sobie niezle
Komfort
5,0
Widoczność
nie wiem czemu ktos na to nazeka. przednie slupki cofniete daja swietna widocznosc- duzo lepsza niz cx7 jak i outlanderze i granvitarze
5,0
Ergonomia
jak na suva poprostu super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewanie foteli jak i klima dzialaja blyskawicznie. nie ma sie czego czepic
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poprostu mistrz w swej klasie. przy odsunietych prawie na max przednich fotelach z tylu pozostaje duzo wolnej przestrzeni. testy to potwierdzaja:) najwiecej w klasie
4,0
Wyciszenie
mam porownanie do osobowek i kombikow i moge tylko napisac ze jest ciszej niz w mojej 6tce... jezdzilem outlanderem i granvitara ktore sa poprostu duzo glosniejsze. mysle ze to narzekanie buierze sie z tad ze koledzy oceniaja automat ktory faktycznie jest moim zdaniem sporo glosniejszy. na manualu bieg zmienisz wczesniej... co do oporow powietrza fizyki nie przeskoczysz musza byc ale jazda powyzej 140 i tak jest duzo przyjemniejsza niz w niejednej osobowce pomimo gabarytow. co do drzenia lusterek u siebie tego nie zauwazylem a osiagnalem juz pelna predkosc..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie.... w okresie docierania kiedy sie z nim piescilem osiagnalem nawet 6.8L (trasa i troche miasta) obecnie dobrze sie bawiac za kolkiem gdzie miasta jest tylko troche mniej niz trasy spalanie po 4800km 8.1L. jak na taki samochod przy 4x4y i jego gabarytach i oczywiscie benzynie uwazam za rewelacje!!! w zapewnienia o 6L wg mazdy nie wierzylem, nawet jesli by palil 9-10 to i tak jest niezle bo tyle pali konkurencja ale diesla:). u mnie po niecalych 5000km i ostrej jezdzie i trasa i miasto 8.1 benzyny i podobno ma jeszcze spasc...ale i tak juz jestem zadowolony:) wymiana oleju ASO z filtrem i olejem 450zl znam inne aso duzo drozsze:)
5,0
Stosunek jakość/cena
wg mnie za samochod majacy praktycznie wszystko w takim wykonczeniu plus listwy pod zderzaki, kolor i alarm 134tys to nie jest za duzo zwkaszcza patrzac na konkurencje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
minusy za: oswietlenie bagarznika !!!!! schowki z przodu a wlasciwie ich brak i zle rozwiazania tych ktore sa. brak dojazdowki!!!- na rynek usa i rosja jakos sie dalo... plusy: w najwyzszej wersji dostepne sa wszystkie oferowane systemy i sa poprostu swietne!!! zawieszenie i kola 19ki...i dziur jakby na drogach ubylo. Dzielenie tylnych foteli!!!!!!poprostu rewelacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poki co ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 I SUV