Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV

CX RED, 10 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Złe zestrojenie silnika przy zmianie biegów !!
4,0
Całokształt
Ogólnie fajne, wygodne fotele, ładne wnętrze, kiepskiej jakości plastiki.
Wrażenia
2,0
Silnik
Żle spasowane przełożenia , tj szarpie silnik przy zmianie biegów z 1 na 2 i 2 na 3. Podobno tak ustawione oprogramowanie silnika ?!. Wielka kicha bo samochodem szarpie przy zmianie biegów. Proponują aby jeździć na półsprzęgle !! Jakieś nieporozumienie !
4,0
Skrzynia biegów
Sama skrzynia działa ładnie, tylko wsteczny ciężko wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Jest miękki. To SUPER na dziury w mieście, ale na autostradzie buja , jakby się na koniu jechało.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
do 100 ładnie cicho, powyżej 100 km to głośno, a 130 to już hałas
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 I SUV