Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 (44) - Całokształt

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Pełen obiektywizm bo nie jestem mazdaholikiem. Samochód wystarczających rozmiarów, bardzo dobrze zrobiony (dla mnie trochę szok po wielu wizytach w różnych salonach gdzie mazda była na samym końcu i dość przypadkiem), bałem się o komfort ale 1800 na raz km bez żadnego bólu pleców czy zadka, na zdjęciach środek taki sobie niby klasyczny ale staroświecki a w realu naprawdę dość dobrze to wygląda i ma dobrą jakość. Mój brat kupił w tym samym...
4,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W moim przypadku jest to wersja Homura po liftingu z 2022, więc ponoć po wielu poprawkach w zakresie zawieszenia, wyciszenia, oprogramowania silnika i skrzyni oraz z odświeżonym wyglądem. Po roku użytkowania powiem krótko, że to bardzo przyzwoity samochód. Nie jest idealny i sporo w nim sprzeczności (typu bardzo dobre prowadzenie po zakrętach, ale jednocześnie z takim sobie trzymaniu bocznym), ale zrobiony bardzo solidnie, dobrze wyciszony i...
4,0
~Adrian
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Ogólnie auto dobrze wykonane. Materiały wysokiej jakości, samochód będę zawsze porównywał do BMW bo z ta marką jestem cały czas związany. Żona dla koloru przesiadła się na Mazdę :). Większych zastrzeżeń nie mam, poza: 1. kierownica jest ogrzewana tylko częściowo, co uważam za totalną porażkę. Nieprzyjemne uczucie dla rak przy manewrach skręcania i parkingowych, nagle z ciepłej łapiesz zimną część kierownicy. Gdyby,m samochód kupował w zimie,...
5,0
~madziarz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Mam Mazde CX-5 2.0 165 KM z 2022 r. (manual). Obecnie przejechałem około 27k km. Tryb jazdy to uogólniając 1/3 miasta, 1/3 trasy podmiejskie i 1/3 trasy szybkiego ruchu. Ogólne wrażenia są jak najbardziej pozytywny. Auta najlepiej się sprawdza na miasto oraz trasy podmiejskie, a moim zdaniem w szczególności na trasach "szybkiego ruchu". Do legalnych prędkości jest naprawdę wystarczająca dynamicznie i oszczędnie. Niskie spalania -im dalsze...
5,0
~Sławek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bardzo zgrabna bryła pojazdu. Na ulicy przyciąga wzrok. Przy ecodrivingu na drogach krajowych osiągam spalanie poniżej 6.0 litra na 100 km. Silnik 2.0 może nie pozwala na jazdę sportową ale jest cichy i moim zdaniem ekonomiczny. Dużym plusem są drzwi otwierane do kąta prostego, listwy boczne w drzwiach, które chronią progi przed zabrudzeniem, możliwość regulacji nachylenia tylnego oparcia, samozwijająca się roleta przykrywająca przestrzeń...
5,0
~dant
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Obejrzałem wiele samochodów zanim zdecydowałem się na Mazdę. Przekonała mnie bogatym wyposażeniem, designem wnętrza, wyglądem zewnętrznym i pojemnością bagażnika. Według mnie stosunek wyposażenia do ceny był najkorzystniejszy. Po pół roku użytkowania Mazda potwierdziła mój wybór. Dobrze się prowadzi, zero problemów technicznych. Średnie spalanie 8,6l/100km (jeżdżę dużo krótkich odcinków w mieście). Dla mnie komfort jazdy jest bardzo dobry....
5,0
~paletadrewna
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Świetny samochód i na tym mógłbym skończyć. Natomiast dodając od siebie to: 1) Design i wygląd - samochód ma bardziej elegancki i tradycyjny wygląd ale wg mnie to zaleta bo jest audytem ponadczasowym, bez zbędnych dodatków, elementów które szpecą a nie pomagają. 2) silnik skyactiv-g niezawodny, odpowiedni dynamiczny i sprawdzony. 3) Ogromny komfort zarówno jeśli chodzi o jazdę jak i przebywanie w samochodzie. 4) świetna skrzynie manualną i...
5,0
~paletadrewna
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Świetny samochód i na tym mógłbym skończyć. Natomiast dodając od siebie to: 1) Design i wygląd - samochód ma bardziej elegancki i tradycyjny wygląd ale wg mnie to zaleta bo jest audytem ponadczasowym, bez zbędnych dodatków, elementów które szpecą a nie pomagają. 2) silnik skyactiv-g niezawodny, odpowiedni dynamiczny i sprawdzony. 3) Ogromny komfort zarówno jeśli chodzi o jazdę jak i przebywanie w samochodzie. 4) świetna skrzynie manualną i...
5,0
~pieczarka
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto w sam raz dla rodziny 2 + 1 z psem. Fajnie wyposażone i bardzo fajnie wygląda, szczególnie z przyciemnianymi szybami i na 19 calowych alu (wszystko fabryczne). Niesamowicie dobre automatyczne światła full LED + asystent (samoczynnie przełącza na drogowe w nocy) + doświetlanie zakrętów. Jakość materiałów jest na świetnym poziomie. Generalnie jak na ten segment, to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Świetny wóz za rozsądne pieniądze,...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Lukasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
4 Gwiazdki. 5 może dostać auto klasy premium. Tu do premium brakuje jednak trochę. I nie chodzi o znaczek. Auto ładne ok wykonane z fajnych materiałów. A czemu nie premium? Otwieranie baku? lata 80:-) Oświetlenie wnętrza na przyciski? W autach premium od dawna wystarczy zbliżyć dłoń i działa. A hitem nr jeden są dwa „patyki”. Pierwszy do podtrzymania maski. Drugi do regulacji podświetlenia zegarów:-). Natomiast skóra na fotelach, systemy...
Mazda CX-5 II SUV Facelifting