Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Wojtek, 2 miesiące temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spójność i dopracowanie projektu.
5,0
Całokształt
Samochód użytkowany w aktywnej turystyce, 75% autostrady - zwykle z nartami w boxie dachowym lub rowerami na haku, 25% miasto. Zakupiony w sposób przemyślany pod w/w funkcje. Kocham to auto, jego estetykę, jakość wykonania i parametry użytkowe. Uszyty pod moje wymagania. Mam drugi samochód do miasta. Pozbędę się go bo stoi nieużywany. Drobne uciążliwości: brak podgrzewanej szyby przedniej, przycisk wyboru kamer po lewej stronie pod kierownicą a jego miejsce powinno być w okolicach wybieraka trybów jazdy lub pod ekranem. Tyle. Jeśli kogoś interesuje realne zużycie paliwa to raport z ostatniej chwili, 2920 km: 90% autostrada, 10% krótkie dojazdy alpejskie. 4 dorosłe osoby, bagażnik załadowany całkowicie i w boxie 4 pary nart, butów i łyżew. Prędkość przelotowa 130 km/h. Średnie spalanie z trasy 9,2 l/100km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak sprężarki i miękka hybryda. Wreszcie nie wyłączam start-stop.
5,0
Skrzynia biegów
Miałem dobrą DSG. Ta Mazdy jest szybsza. Widocznie oprogramowanie nie przewiduje już kagańca WLTP.
5,0
Układ jezdny
Idealny kompromis jędrności i komfortu.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Oparcie tylnej kanapy dzielone 40/20/40. Dlaczego nie jest to standardem?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja foteli okazuje się przydatna. Brak elektrycznego ogrzewania szyby przedniej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jest przyzwoite ale można lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Producent przewiduje wymianę oleju silnikowego co 20 tys. kilometrów. Ja wymieniam 2 razy częściej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dałbym za to cudo jeszcze dodatkowe 20 000 zł. Może więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 21

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting