Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV

Aro, 7 miesięcy temu
Silnik 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 144 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,57
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Mazdę używam od roku i jest to mój pierwszy Japoniec. Najwyższa wersja wyposażenia daje dużo satysfakcji. Ładnie spasowany środek choć to 6 letnie auto na dużych dziurach i pry temp. 0 st. plastiki już słychać jak skrzypią. Ogólnie kupił bym drugi raz
Wrażenia
5,0
Silnik
194 KM to optymalny zakres mocy. Ale i waga robi swoje i do tego AWD. Na światłach małe auta co mają po 160km cisną na równi ze mną dopiero pow. 160km/h jestem z przodu. Jak na poj. 2,5 wchodzi tam niecałe 4.5L warto pilnować poziomu oleju bo jest na styk w Diesl"u 1.8 wchodziło mi 4,8L
4,0
Skrzynia biegów
Olej wymieniony po 140 tys. - opiłków w skrzyni brak ale na zimno potrafi delikatnie szarpać pomiędzy 1-3 bieg wyższe zmienia gładko. Nie jest to szybka skrzynia ma chwile zawahania przy wyprzedzaniu - trzeba brać to pod uwagę.
5,0
Układ jezdny
dobrze się trzyma w zakrętach
4,0
Karoseria
Topowy Lakier Soul Red Crystal można zarysować paznokciem. Salonowy wygląda pięknie z ceramiką bajecznie ale po 4 latach i 100tys. słabo. Ten lakier może mieć tylko jedną polerkę w życiu. Może folia by ochroniła go na dłużej. Konserwacja podwozia to mus robiłem przy 140 tys. rozebrałem cały dół i nadkola tragedii nie było poszedł baranek na całość. W tylnych nadkolach zamiast osłony plastikowej jak z przodu jest jakaś mata materiałowa która jak nasiąknie wodą trzyma ją jak gąbka to się styka z blachą i jak to ma nie gnić?
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok kamerki 360 robią robotę chodź rozdzielczość mogła być lepsza
5,0
Ergonomia
wszystko ładnie pomyślane i spasowane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
filtr kabinowy nowy węglowy ( OEM MAZADA) a i tak szyby w zimę potrafią na chwilę zaparować . Silnik szybko się grzeję to i w środku szybko jest ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę auta ok. Kierowca do 180cm ma wygodnie i za nim pasażer też nie ma kolan na uszach. Bagażnik mimo iż ma sporo litów to idą one w wysokość a nie pow. podłogi i robi się średni.
2,0
Wyciszenie
Moim zdaniem słabe jak na tą klasę auta . A do tego rocznik 2019 miał problemy z świszczącymi uszczelkami pow. 150km/h można to naprawić w serwisie winna jest źle zamontowana jaka guma -
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dostępne oryginały i zamiennik
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Świszczące uszczelki pow. 150km/h - da mnie to wada fabryczna powinna Mazda zrobić akcję serwisową

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKY-G 194KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
9,7
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów