Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-60

Maks, 9 miesięcy temu
Silnik 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Daje jeszcze więcej przyjemności i radochy niż na jeździe próbnej
Karoseria : Sywletka i kolor przy różnym świetle fajnie podkreślają sylwetkę i pokazuja różne oblicze tego samoego koloru
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Czasami przycina się android auto, ale wymaga to restartu
5,0
Całokształt
Zakochany w tym samochodzie, zresztą jak cała rodzina. Piękny z zewnątrz (mam platinium quartz) ,elegancki wewnątrz, jasna skóra i jasne drewno oraz dynamika, dająca dużo radości.
Wrażenia
5,0
Silnik
6 cylindrów - wow. Można powiedzieć teraz się nie robi takich silników, a jednak... zaówno moc, przyspieszenie, elastyczność w trakcie jazdy z większą prędkością i ten dżwięk.
5,0
Skrzynia biegów
Super. Dynamiczna i szybka, przestałem używać łopatek zmiany biegów przy kierownicy, bo nie ma potrzeby. 8 biegów w sam raz do dynamiki w mieście i oszczędności w trasie
4,0
Układ jezdny
Prowadzi sie super, zwrotna, mały promień skrętu, ani za twarda ani za miękka, więc dobrze wybiera wyboje, ale tez odbrze siedzi na dynamiczniejszych zakrętach. Na mocnych wybojach z tyłu troche odczuwalne, ale to muszą być mocne wyboje, w kazdym razie teściowa nie narzeka :)
5,0
Karoseria
Przepiękna linia boczna. To moje druga Mazda, wcześniej była topowa szóstka. Ale to ten sam urok załamującego się światła na lini bocznej. Tym razem nie czerwona, tylko platinium quartz ale nie żałuję
Komfort
5,0
Widoczność
OK i dodałbym gwaizdkę extra za Head Up display na przedniej szybie
5,0
Ergonomia
Wnętrze bardzo pozytywnie, Szeroki tunel środkowy, wygodny przy dłuzszej podróży dla mnie i żony. Nieceniony joystick przy podłokietniku, mega ułatwiający obsługę i bezbłędnie działający android auto z głosowym wybieraniem większość funkcji włącznie z pisaniem wiadomości
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
za ogrzewanie i wentylowanie foteli. Plus w porówaniu do szóstki, w którym wentylacja była za silna, tutaj bez problemu korzystam w trzech ustawieniach bez ryzyka przeziębienia jak wcześniej. Podgrzewany tył tez sie sprawdza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Głownie prowadzę lub siedzę z przodu. Miejsca dużo. jestem wysoki, ale pasażerowie z tyłu nie narzekali
5,0
Wyciszenie
OK. Można swobodnie rozmawiać jadąc 160 ....po niemieckich autostradach, również z pasażerai z tyłu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 6- 7 litrów, przy prędkościach autostradowych i silniku 3,3 litra..... wydaje się niemożliwe gdy słyszalem przed zakupem, ale prawdziwe
5,0
Stosunek jakość/cena
zadowolony, szczególnie że wiele funkcji jest w cenie, które np. w Volvo były za dopłatą, jak prozaiczne przyciemniane tylne szyby albo head up display na przedniej szybie kierowcy. Ta jakość i estetyka wykończenia w niemieckiej alternatywie którą rozważałem, za kilkudziesięczną dopłatą.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez problemowo. Miałem bezkosztowo jakieś aktualizacje oprogramowania przy okazji wymiany opon i pierwszego przeglądu, a tak jeżdzę i leje paliwo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemowo. Ponad rok i ponad 20 tys, jeden standarowy przegląd. Wszystko w porządku. Silnik pięknie pracuje i oby tak dalej

On - zużycie paliwa dla silnika 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-60

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów