Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-60

Szymon, 1 miesiąc temu
Silnik 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,71
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomite spalanie jak na moc, pojemność i gabaryty pojazdu. W trybie Normal wystarczająca moc, w trybie Sport potrafi zaskoczyć niejeden pojazd
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia się nie gubi, pracuje płynnie - jak na charakter pojazdu, nie ma się do czego przyczepić
5,0
Układ jezdny
Największe zaskoczenie i jak dla mnie główny powód dla którego pojazd zakupiłem. Prowadzi się wyśmienicie na ostrych zakrętach
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
W kabinie sporo schowków, duże cupholdery, z przodu 2 USB-C + gniazdo zapalniczki + ład. indukcyjna, z tyłu kolejne 2 USB-C + gniazdko 12V. Jak na gabaryty pojazdu, minusem jest bagażnik - jest OK, ale nie należy do największych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Olbrzymim plusem jest wentylacja foteli przednich, za którą nie trzeba dopłacać. W porównaniu do innych pojazdów, w CX-60 faktycznie fotel jest chłodzony, a nie jedynie "głaskany" delikatnie zimnym powietrzem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Silnik diesla daje o sobie znać. Jeśli komuś przeszkadza jego klasyczny warkot, uzna pojazd za słabo wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacyjne spalanie, na trasie autostrada + drogi krajowe jadąc bardzo dynamicznie bez problemu osiągniemy 6.0 litrów /100km (pewnie jadąc spokojnie wyłącznie na DK zejdziemy do 4.5) - jak na gabaryty pojazdu, doskonały rezultat
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanio nie jest, pojazd oferuje wiele czego nie ma konkurencja w swojej klasie - duży ale ekonomiczny silnik, doskonałe wyposażenie (wentylacja foteli, świetne audio, dobrej jakości skóra, prawdziwe aluminium we wnętrzu), oryginalny i elegancki wygląd, ale na tle pojazdów Chińskich i ich cenników, ciężko wytypować CX-60 jako przystępna cenowo oferta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-60

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów