Znakomite spalanie jak na moc, pojemność i gabaryty pojazdu. W trybie Normal wystarczająca moc, w trybie Sport potrafi zaskoczyć niejeden pojazd
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia się nie gubi, pracuje płynnie - jak na charakter pojazdu, nie ma się do czego przyczepić
5,0
Układ jezdny
Największe zaskoczenie i jak dla mnie główny powód dla którego pojazd zakupiłem. Prowadzi się wyśmienicie na ostrych zakrętach
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
W kabinie sporo schowków, duże cupholdery, z przodu 2 USB-C + gniazdo zapalniczki + ład. indukcyjna, z tyłu kolejne 2 USB-C + gniazdko 12V. Jak na gabaryty pojazdu, minusem jest bagażnik - jest OK, ale nie należy do największych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Olbrzymim plusem jest wentylacja foteli przednich, za którą nie trzeba dopłacać. W porównaniu do innych pojazdów, w CX-60 faktycznie fotel jest chłodzony, a nie jedynie "głaskany" delikatnie zimnym powietrzem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Silnik diesla daje o sobie znać. Jeśli komuś przeszkadza jego klasyczny warkot, uzna pojazd za słabo wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacyjne spalanie, na trasie autostrada + drogi krajowe jadąc bardzo dynamicznie bez problemu osiągniemy 6.0 litrów /100km (pewnie jadąc spokojnie wyłącznie na DK zejdziemy do 4.5) - jak na gabaryty pojazdu, doskonały rezultat
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanio nie jest, pojazd oferuje wiele czego nie ma konkurencja w swojej klasie - duży ale ekonomiczny silnik, doskonałe wyposażenie (wentylacja foteli, świetne audio, dobrej jakości skóra, prawdziwe aluminium we wnętrzu), oryginalny i elegancki wygląd, ale na tle pojazdów Chińskich i ich cenników, ciężko wytypować CX-60 jako przystępna cenowo oferta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
[l/100km]