Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes CLK W208 Coupe C208

PITI, 3 lata temu
Silnik 2.0 Kompressor 163KM 120kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 Kompressor 163KM 120kW 2000-2002 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Super auto! Przesiadka z Forda Focusa 2001 kombi 1.6 zrobiła robotę. 163 konie dają dobry komfort jazdy, tempomat, mała awaryjność :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na razie nie ma żadnych problemów. Olej wymieniany co 10 tyś km na 5w30 Motul lub Shell. Brak problemów z odpalaniem, bardzo mało awaryjny.
5,0
Skrzynia biegów
Znakomite krótkie biegi, przez co nawet nie wiaodmo kiedy setka na liczniku :) jak na razie żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Napęd na tył robi robotę jak w przypadku prawie każdego Mercedesa. Ruchy kierownicy też
3,0
Karoseria
Przez 3 lata zrobione dwa tylne nadkola oraz drzwi kierowcy i pasażera. Trzeba dbać o rudą i konserwację nadwozia. Po za tym jak na 2002 rok nie ma problemów :) zachowany lepiej niz nie jeden nowszy egzemplarz :) brak awaryjności silnika pozwala na przekazanie tych pieniędzy na dobrego lakiernika :)
Komfort
5,0
Widoczność
Oczywiście, że Mercedes tworzony był na autostrady, lecz nawet jazda po mieście daje dużo frajdy. Widoczność jest znakomita. Niska pozycja oczywiście niektórym może przeszkadzać, ale przecież od czego mamy regulacje fotela :)
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie oczywiście spełnia swoją rolę, wentylacja tak samo. Wystarczy co 15 tyś km wymienić filtr kabinowy i można jeździć :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jazda w cztery osoby jest na prawdę komfortowa. Dzielona kanapa też robi robotę. Kierowca każdego wzrostu dopasuje sie do auta. Jedyny problem miałem przy zbyt niskim lewym podłokietniku. Pod szybą za wysoko a na boczku za nisko do trzymania ręki ;)
3,0
Wyciszenie
Tutaj jest mały problem ze względu na bezramowe szyby. Przy 100 km już zaczyna powoli dmuchać, na prędkościach autostradowych zaczyna być nieciekawie, ale generalnie można się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 3 lata żadnych większych problemów. Koszty zmiany olejów i filtrów nie są aż takie straszne. 5.5l oleju 5w30, filtr oleju, kabinowy, powietrza i paliwa to koszt około 400-450 zł z wymianą. Jedyne większe koszty to oczywiście te związane z karoserią, ale zadbane egzemplarze nie będą wymagały dużego wkładu finansowego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za około 8-10 tysięcy złotych mamy na prawdę fajnie jeżdżący samochód. Przez trzy lata żadnych problemów, przy tym dużo zabawy zimą :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Kompressor 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 Kompressor 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
13,50 zł
8,8
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mercedes CLK W208 Coupe C208