Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W213 (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~iroc_pl
Mercedes Klasa E W213
Coupe 2.0 350 313KM 230kW
Zawieszenie airmatic warte każdych pieniędzy. Płynie. Potrafi się utwardzić w trybach sportowych, ale nigdy tak bardzo by obedrzeć auto z płaszcza komfortu. Kiedy trzeba pojeździć po mazurskich drogach gruntowych można samochód podnieść w górę. Z masą i mocą tez sobie radzi dobrze i nawet w zakrętach czuć ze samochód - mimo RWD - jest przyklejony. Układ kierowniczy daje dobre wyczucie. Swoją droga - po przesiadce z AWD w BMW 4 doceniam napęd...
4,0
~Martin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 4.0 AMG E63 S 612KM 450kW
Po za wieloma superlatywami które podałem powyżej, to można tu wrzucić łyżkę dziegciu, tak od mojej żony. Twierdzi Ona że auto jest twarde i okrutnie czuć każdą nierówność. Osobiście przyzwyczaiłem się do tej twardości zawieszania, jednak nasze polskie ulice trochę dają się we znaki. Duży plus zawieszenia to to że można je podnieść w razie potrzeby. Na torze sprawuje się świetnie wraz z niewiarygodnie mocnymi hamulcami.
5,0
~Alex
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.9 E400d 330KM 243kW
Samochód z opcjonalnym Airmatic na pokładzie. Różne tryby jazdy do wyboru. Każdy znajdzie coś dla siebie w ustawieniach. Prowadzi się doskonale i trzyma dobrze zakrętów. Na codzień poruszam się w trybie comfort i to jest dla mnie idealne. Sporo jeżdzę po autostradach i porównam tutaj do BMW 5 i VW Arteona: samochód jest mniej podatny na podmuchy wiatru aniżeli wspomniane wyżej marki.
5,0
~JERZY
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
bardzo mi odpowiada , prawdziwy Mercedesowski komfort . i na zakrętach bez problemu i na szybko i na wolno. W poprzednim modelu zmieniłem profil opon z 265/ 35 na 245 / 45 - 17 - zdecydowanie się poprawiło. na jeździe próbnej był samochód na pneumatyce ale kółka 19 cali gładko ok . ale na " glutach " wcale nie tak fajnie.
4,0
~Bloku
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Prowadzenie rewelacja. Świetne wyczucie układu kierowniczego duża swoboda w pokonywaniu zakrętów. Dałbym 5 gwiazdek gdyby miał pneumatyka bo w standardowym ustawieniu jest dość miękki. Standardowe Zawieszenie BMW 5 lepsze pod katem szybkiej u dynamicznej jazdy. Tu wygrywa komfort
5,0
~Euforia
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Samochód gnielanie się prowadzi. To chyba najlepszy mercedes pod kątam prowadzenia. Miałem wcześniej W212 i wiem co mówię. BMW dostało konkurenta z którym będzie się musiało zdrowo napocić w konkurencji "prowadzenie auta".
5,0
~Kamil
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Ne ma możliwości, aby stracił kontrolę. Miałem przypadek , że przy 200km/h wyskoczył samochód na mój pas i musiałem uciekać na prawy . Zaświeciły się wszystkie kontrolki bezpieczeństwa ale szybko sie wyprostował
4,0
~Marcin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 3.0 AMG 43 401KM 295kW
Zdecydowanie nastawiony na komfort, cicho, nic nie słychać, w ustawieniu sport układowi kierowniczemu nieco brakuje bezpośredniości a zawieszeniu sprężystości, zawsze prym wiedzie komfort
5,0
~Paweł
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
E klasa mimo swojej wagi jedzie jak po sznurku. Tam gdzie chce tam jedzie. W zależności od ustawień układ kierowniczy moze być leniwy badz dawać idealne wyczucie jak w sportowym zwinnym aucie.
5,0
~kosik
Mercedes Klasa E W213
Coupe Facelifting 2.0 E300d 265KM 195kW
mam pneumatykę z napędem 4 x 4 , przez co auto nadaje się do użytku przez cały rok-możliwość podniesienia go o jakieś 5 cm i napęd 4 x 4 czynią go użytecznym nawet w zimie
Mercedes Klasa E W213