AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mercedes
SLK
R170
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mercedes SLK R170
(19) - Silnik
Na liście zabraknie
10
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Zajączek
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Samochód posiada zawsze wystarczający moment obrotowy i bardzo chętnie wkręca się na wyższe obroty. Nie warto kręcić powyżej 5tys.obr./min. ponieważ jak to ze sprężarką mechaniczną, auto jest silne od najniższych obrotów po średnie i wyższe, ale przy najwyższych traci nieco dech. Krótko: bardzo elastyczny w całym zakresie obrotów użytecznych. Brzmi jak... tuzin ślimaków winniczków rozgniatanych w metalowej misce. Nie wykazuje śladu zużycia...
Dodane
15 lat temu
5,0
~PioWtu
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
kompressor to oczywiście sprężarka napędzana mechanicznie od silnika, a nie turbo napędzane spalinami (brak turbodziury, czyli opóźnienia) silnik trzeba wkręcić na obroty, ale nieźle się wkręca ciągnie jak rakieta spod świateł, ale dla mnie nie jest to najważniejsze, więc trochę brak mi elastyczności niskich obrotów z mocnego turbo diesla o silnik trzeba dbać i pilnować przeglądów, to bedzie służył
Dodane
18 lat temu
4,0
~bartekrakowski
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
163 KM dają całkiem sporo frajdy w tym aucie. Jest to fajny, elastyczny silnik. Jedyną jego wadą jest brzmienie. Brzmi nieciekawie i raczej szorstko, na szczęście seryjny wydech ratuje wrażenie z jazdy, bo brzmi genialnie! A właśnie głównie jego słyszymy podczas jazdy z otwartym dachem.
Dodane
5 lat temu
5,0
~k
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
ladnie wygladajaca jednostka napedowa, czerwona obudowa , z kompresorem, stosunkowo cichy, slychac delikatnie jak pracuje kompresor przy okolo 4000 tys obr, bardzo dobrze przyspiesza od niskich obrotow, jak na 2.3 l oszczedny. Sprawia wrazenie bardzo solidnego ktoremu nie brakuje mocy.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Wolny
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
Silnik M111 to trwałość ze starych merców. Lekkie wycieki były. Bardzo elastyczny! Tanie części. Jedną miałem w gazie też sobie radziła.
Dodane
9 lat temu
5,0
~Łapa
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Dynamiczny, dzięki kompresorowi nie ma opóźnienia przy dodaniu gazu. Dźwięk który uwielbiam słuchać. Przy dodaniu gazu, zawsze ktoś się za nim odwróci.
Dodane
10 lat temu
5,0
~Kierowca_rajdowca
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 192KM 141kW
Działa niezawodnie, zgarnia się super, aczkolwiek dziura na 3000 obr. czasem jest uciążliwa, zwłaszcza jak się częściej jeździ pod dziurą a nie nad...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Eiten
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Nie mam powodu nazekac, jedyne co to wymienilem sprzegło kompesota bo cos tam mi sie nie podobało. Problem to dostanie czesci do tego modelu jest ich mało.
Dodane
15 lat temu
5,0
~jeździec
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Jak na silnik 2.0 jest bardzo szybki, duży plus to też elastyczność, przy 160 km/h po dodaniu gazu czuć,że auto nadal "leci"
Dodane
10 lat temu
4,0
~vvolny
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Kompressor zasługuje na pochwałę silniczek ciągnie od samego dołu i nie ma turbodziury. ładny gwizd kompresora:)
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mercedes
Zobacz 1955 aut
od ręki
Mercedes SLK R170
4,4 (29 ocen)
Wybierz nadwozie
Roadster
Roadster AMG
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mercedes SLK w pigułce
Mercedes SLK
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mercedes SLK
Dane techniczne
Mercedes SLK R170
Raporty zużycia paliwa
Mercedes SLK R170
Opinie
Mercedes SLK R170
Usterki
Mercedes SLK R170
Publikacje
Mercedes SLK
Newsy
Mercedes SLK
Galerie
Mercedes SLK
Nasze pomiary
Mercedes SLK
Filmy
Mercedes SLK
Ogłoszenia
Mercedes SLK
Ceny aut używanych
Mercedes SLK
Dziennik kosztów
Mercedes SLK R170
Opinie o instalacjach LPG
Mercedes SLK R170
Testy zderzeniowe
Mercedes
Aktualnie przeglądasz
Mercedes SLK R170
Dane techniczne
41 raportów
zużycia paliwa
33 ogłoszenia
używanych
1 zgłoszona
usterka
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy