Szukaj

Lista ocen Mercedes SLK R170 (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zajączek
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Sprężysty, sztywny, pewny w zakrętach. Nie pasuje do tej charakterystyki niezbyt bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego i seryjne 15 calowe balonowe koła. Sytuacja ulega poprawie po zastosowaniu chociażby kół 16 calowych. Łącznie silnik skrzynia biegów (man.6) oraz układ jezdny w konfiguracji 200 Kompressor skłaniają raczej do spokojnej jazy, ale dają pewność, że w razie potrzeby można się w mgnieniu oka katapultować do znacznie wyższej...
4,0
~arlad
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
Auto nie powinno być używane w Polsce. Na autostradę, na nowy asfalt jak najbardziej. Na koleinach, przejazdach tramwajowych czy zwykłych dziurach i nierównościach strach jeździć. Po drogach zniszczonych max 70km/h. Zmiana pasa w koleinach to koszmarne nerwy czy nie wyląduje n drzewie.
4,0
~k
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
sprezysty, komfortowy, ale pewnie sie prowadzi fakt ze nie jest tak precyzyjny jak Bmka na hydraulice, ale i tak pewnie sie prowadzi i czucie jest lepsze niz np w audi. Fajnie ktos to zaprojektowal, widac ze Mercedes postaral sie z tym modelem.
4,0
~Wolny
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
Ważna uwaga! nie wkłądajcie na przód opon szerszych niż 205 jeździ się fatalnie auto nie do utrzymania na nierównościach. Szkoda, że odkryłem to dopiero miesiąc przed tym jak sprzedawałem swoją ostatnią SLK. Męczyłem się 5 lat z tym.
5,0
~Alan
Mercedes SLK R170
Roadster 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
bardzo dobry kompormis pomiedzy komfortem a sportowym zestrojeniem na korzysc tego drugiego. Nie jest to limuzyna zeby sie nia wygodnie jezdzilo, ma sie dobrze trzymac drogi. Prawdziwa jazda zaczyna sie po wyłączeniu ESP
5,0
~Łapa
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie jest ani za twarde, ani za miękkie. Konstruktorzy znaleźli tutaj na prawdę dobry kompromis. Tylko do pewniejszego driftowania potrzebna jest szpera
5,0
~bartekrakowski
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Zawieszenie twarde, ale stosunkowo wygodne. Mazda MX5 to taczka w porównaniu z tym Mietkiem. Bardzo dobrze trzyma się drogi.
5,0
~PawelWA
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Auto trzyma się jak przyklejone drogi i to bez względu na porę roku. Zimą systemy (które można wyłączyć) nie pozwalają na poślizg.
5,0
~jeździec
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
SLK to duży gokart, jeśli układ jest sprawny to ciasne szybkie zakręty nie są mu straszne. To czysta przyjemność.
Dziennik kosztów dla Mercedes SLK R170
Średni koszt przejechania 100 km
112,00 zł
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Panterka
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
Dobra przyczepność, choć na mokrej nawierzchni czasem w mur, czasem w rów... Ale opon nie miałam rewelacyjnych więc może przez to.
Mercedes SLK R170