Zgrzyt w zestawieniu najnowszej technologii silnika GDI, dobrego wyposarzenia i tandetnych plastików w połączeniu ze stukliwym zawieszeniem. Podterowność psuje charakter auta, Zawieszenie jest dobre inaczej - przy małych obciążeniach za twarde, przy dużych za miękkie. Może zamontowanie progresywnych sprężyn pomogłoby polubić carismę.
Wrażenia
5,0
Silnik
pracuje prawie jak elektryczny
3,0
Skrzynia biegów
za długi skok drążka, słabay synchronizator II-go biegu
3,0
Układ jezdny
dobry przy dużych prędkościach, ale przy ok 100km/h mało precyzyjny
Komfort
4,0
Widoczność
przód norma, tył na czuja
4,0
Ergonomia
podłokietnik przeszkadza w zmianie biegów, reszta ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima jest bardzo wydajna, ogrzewanie również
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę auta nie jest źle
2,0
Wyciszenie
ma równej drodze ok., na nierównościach poprzecznych fatalnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa do 100km/h - 6l, pow. 160km/h-8l, miasto od 8,5 do 11l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wysypuje się zawieszenie (niewielkie rzeczy ale męczą ucho)