Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Carisma Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW 1997-2003 (25) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Koza77
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Silnik GDI jest bardzo dynamicznym silnikiem, pasuje do tego niezbyt lekkiego przecież auta idealnie. Oferuje dynamikę na poziomie aut 2,0 litrowych z kilku lat wczesniej. Nawet dzisiaj nie ma się czego wstydzić. Nowy silnik Lancera 1,8 143km ma identyczne osiągi jak 125km silnik Carismy GDI - okolice 9,9s do pierwszych 100km/h. Jest przy tym dużo oszczędniejszy. O ile w lancerze, którym jeździłem ciężko było mi zejść poniżej 10litrów w...
5,0
~MikoJan
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Myslalem w porownaniu do mocniejszej o 11km (136km) hondy CArisma GDI bedzie slabsza ale nic z tych rzeczy, samochod w inny sposob oddaje swoja moc-bardziej miekko a powyzej 4000obr/min juz czuc ze to prawdziwy japonczyk. Szybko wkreca sie na obroty jest dynamiczny i oszczedny. Ze stoperem w reku przyspiesza o jakies pol sekundy lepiej do 100km/h niz Accord VI 1,8. Bardzo przyjemne autko. Pierwsza stowa przy odpowiednim kreceniu (nie...
5,0
~konrado2
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
silnik jest naprawde super - 2 lata eksploatacji i 0 problemow, super ciagnie na kazdym biegu, ale jak sie jedzie samemu lub dwie osoby. przy pelnym aucie juz nie jest tak kolorowo, a wrecz tragicznie, strach wyprzedzac, jak dla mnie za mala moc. to moj drugi komentarz, pierwszy byl 2 lata temu, wiec mozna przeczytac jak sie moj poglad na to auto zmienil.
5,0
~Karolina Czerwieniec
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Bardzo fajny silniczek, dynamiczny, nie trzeba go wcale wkrecac wysoko zeby szedl dobrze. Jednak, powyzej 4000obr/min czuc ze wyraznie ozywa:) Wysoka dynamika, predkosc 200km/h osiagana bez wiekszych problemow i szybko. Super silniczek podsumowujac! Czasem troszke pocyka silniczek, ale z tego co sie dowieczialam nie ma czym sie przejmowac, po prostu ten typ tak ma:)
5,0
~kasztan
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Bardzo dobra jednostka napedowa. Bardzo dynamiczna, elastyczna i stosunkowo oszczedna. Maly minusik to charakterystyczne cykanie silnikow GDI. Jest to standart w tych silnikach wiec nie ma co biadolic. Poza charakterystyka pracy najwyzsze noty. Silnik zupelnie bezawaryjny. Lubi wysokie obroty. Mimo 180 000km wciaz zachowuje osiagi silnika nowego.
5,0
~MichalMMS
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Bardzo dynamiczny, mimo cwierc miliona kilometrow na cyferblacie dalej pelen wigoru i zrywnosci. Bardzo dynamiczny, szybko reaguje na dodanie gazu. Spalanie w normie, praktycznie nie bierze oleju pomiedzy przegladami. Prawie 10 latek na karku i 250 000 km przebiegu i kompletnie bezawaryjny. Oprocz zmiany oleju i filtrow nic nie trzeba robic.
5,0
~Ryszard Celiński
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Silnik GDI 125km to doskonalosc w kazdym tego slowa znaczeniu. Przyspieszenie do setki ponizej 10sekund, predkosc max kolo 220km/h, swietna elastycznosc, wysoka niezawodnosc i male zuzycie paliwa. Trzeba tylko dbac o dobrej jakosci paliwo, zmieniac co 15 000km olej i raz na 2 przeglady czyscic przepustnice (zapobiegawczo) i cieszyc sie jazda.
5,0
~Ludwik
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
W porownaniu do poprzedniego Lancera 1,6 113KM silnik GDI 125KM bardzo pozytywnie mnie zaskoczył lekkością z jaką wchodzi na obroty, mocą silnika dzięki której osiągi tego wozu są więcej niż wystarczające. Wtracę że silnik jest absolutnie bezawaryjny, nie \"pije\" oleju. Ogromny plus.
5,0
~rotana@wp.pl
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Elastyczny,obroty stałe,ale od poczatku na 98Pb jezdzi,raz na 15000 km dodaje 1 op.cleanera do wtrysku i ani razu nie trzeba było przeczyszczac przepustnicy. Silnik ten(GDI) jest niezawodny,pod warunkiem,dobry olej i b.dobra benzyna (najlepiej bezsiarkowa-sprawdziłem w Niemczech)
5,0
~Bernard-woj@
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Bardzo dynamiczny, moc jest dostepna od niskich obrotow, bardzo elastyczny. Niezwykle przyjemnie sie nim jezdzi. Pierwsza setka w okolicach 9-10 sekund i predkosc max ponad 200km/h w zupelnosci wystarcza do codziennej jazdy.
Mitsubishi Carisma Sedan