AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mitsubishi
Colt
VI
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mitsubishi Colt VI
(142) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
80
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~TOmek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Auto prowadzi sie całkiem bezpiecznie. Ładnie wchodzi w zakręty - to zasługa twardego zawieszenia. Podczas szybkiej jazdy układ kierowniczy się usztywnia - sprawdzone i dobre rozwiązanie. W aucie generalnie nie czuje się prędkości- prosta droga/zakręty. Dyskomfort/strach odczuwa sie dopiero na nierównościach/muldach - autko podstakuje jak szalone)::: można to polubić bo nadal jest stabilne - powodem tego jest jego mały rozmiar i twarde...
Dodane
16 lat temu
4,0
~Karol
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Mitsu Colt jest dośc twarde, trzeba się z tym liczyć jeżdżąc po mieście lub dziurawej nawierzchni. Jak na swoją długość ok. 3,7m jest stosunkowo pewne w swojej jeździe. Jedyne czego mi brakowało to lepsze wybieranie wybojów, ale coś za coś, w zakrętach dzięki temu Mitsu było pewniejsze. Z zawieszeniem problemów raczej nie miałem, McPhersony z przodu, belka z tyłu - tanie (nawet jak na japończyka) w utrzymaniu rozwiązanie i dość trwałe. Hamulce...
Dodane
3 lata temu
4,0
~korkor
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
W porównaniu z samochodem, którym teraz jeżdżę, muszę trochę ponarzekać na wspomaganie. W colcie jest ono dosyć toporne, a ja nie mam zbytnio siły w barach, żeby kręcić kierownicą jednym palcem :P dlatego samochodem kierowałam zawsze dwiema rękami, bo bałam się, że mi zaraz zjedzie na pobocze. Jazda autostradą przy wyższych prędkościach może być trochę niebezpieczna, gdy chcemy wyprzedzać - samochód jest dość wysoki i może go zwiewać, dlatego...
Dodane
6 lat temu
4,0
~miśBartoszek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
To jest dość mocny punkt tego samochodu. Zawieszenie jest twarde, samochód dobrze trzyma się drogi. Mimo, że jest dość wysoki nie wykazuje specjalnych tendencji do wychylania się w zakrętach, można je pokonać z dużą prędkością. Ma też całkiem niezłe hamulce. Niestety colt w wersji inform na Polskę ma z tyłu bębny...Czyli traktują nas, tradycyjnie już, jak europejskich klientów drugiej kategorii. Tarcze nie wpłynęłyby na cenę pewnie, za to na...
Dodane
15 lat temu
4,0
~Piotrek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Tutaj jest w porządku, ale bez szaleństw. To nie jest BMW. W moim modelu jest tzw. Pakiet bezpieczeństwa co daje dodatkowo kurtyny powietrzne, tarcze hamulcowe z tyłu, oraz system stabilizacji toru jazdy bez możliwości wyłączenia. Jeden mały przycisk nie kosztuje dużo, a pozwala nam się w zimie pobawić na śniegu, jednak brak czegoś takiego tutaj. Zawieszenie w okolicy 0 stopni wydaje różne dziwne dźwięki ( jest oryginalne i nie ma luzów ).
Dodane
12 lat temu
4,0
~Bartosz Wołoszyn
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Pasuje do charakteru auta, ale na polskich drogach okazuje się zbyt uciążliwy, bezsensownie twarde zawieszenie i zbyt czuły układ kierowniczy, który nie wybacza błędów.Najdrobniejszy ruch i auto zmienia tor jazdy. Subiektywnie jest sportowy, ale komfortowy tylko na autostradzie.Za to zakręty bez przechyłów i sarna na jezdni też ma większe szanse na przeżycie, bo szybkie manewry to dla Colta gratka .
Dodane
15 lat temu
4,0
~Sebuś
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Jak na tego typu rozwiązanie w zawieszeniu, dobrze sie prowadzi. Jest nie do przesady twardy, sztywny, lecz lekko wychyla sie przy szybszym pokonywaniu zakrętów. W zime idealnie wchodzi w zakręt bokiem i można go kontrolować :) Sprzęgło wchodzi z lekkim oporem jak i skrzynia, układ kierowniczy nie jest bardzo czule wspomagany. Reaguje na każdy ruch kierownicą i czuć wszystko.
Dodane
12 lat temu
5,0
~Gieniek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Jedna z najmocniejszych stron auta jedzie jak przyklejone jest dość twardo i sztywno i do tego dobry układ kierowniczy jak na klasę auta jest bardzo dobrze . Kolejny temat to hamulce jestem pod wielkim wrażeniem może jakieś duże tarcze nie są na przodzie czy tyle ale daje to rade nie puchną nawet podczas dość agresywnej jazdy w trasie czy po mieście.
Dodane
4 lata temu
4,0
~Greg
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Jak na Mc Person z przodu i prosta belkę z tyłu jest dobrze, auto nie wychyla się na zakrętach jedzie jak po sznurku. Duża w tym zaleta opon o rozmiarze 195/50 15. Przy tym na nierównościach troche zarzuca bo to nieduże wozidło, ale w mieście podjedzie prawie wszędzie bo jego prześwit jest jak w rumuńskich daciach logan około 15,5 cm.
Dodane
9 lat temu
Dziennik kosztów dla
Mitsubishi Colt VI
Średni koszt
przejechania 100 km
35,33 zł
on
6,4
l/100km
pb
7,6
l/100km
lpg
8,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Jurek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Małe auto wiec nie można żądać zbyt wiele. Twardo zestrojone więc trzyma sie drogi i nie przechyla na zakretach. Natomiast jadąc po dziurach należy zachować ostrożność. Układ kierowniczy precyzyjny, jednak troche lubi myszkować po jezdni szczególnie z polskimi garbami. Niestety niski profil ogumienia jest słyszalny w kabinie ale to standart.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
15
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mitsubishi
Zobacz 17 aut
od ręki
Mitsubishi Colt VI
4,1 (222 oceny)
Wybierz nadwozie
Cabrio
Hatchback
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mitsubishi Colt w pigułce
Mitsubishi Colt
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mitsubishi Colt
Dane techniczne
Mitsubishi Colt VI
Raporty zużycia paliwa
Mitsubishi Colt VI
Opinie
Mitsubishi Colt VI
Usterki
Mitsubishi Colt VI
Publikacje
Mitsubishi Colt
Newsy
Mitsubishi Colt
Galerie
Mitsubishi Colt
Nasze pomiary
Mitsubishi Colt
Filmy
Mitsubishi Colt
Ogłoszenia
Mitsubishi Colt
Ceny aut używanych
Mitsubishi Colt
Dziennik kosztów
Mitsubishi Colt VI
Opinie o instalacjach LPG
Mitsubishi Colt VI
Testy zderzeniowe
Mitsubishi
Aktualnie przeglądasz
Mitsubishi Colt VI
Dane techniczne
231 raportów
zużycia paliwa
23 ogłoszenia
używanych
20 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy