Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII (128) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Soson
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Poważnie to jeszcze nic mi nie padło, więc ciężko jest mi się w tej kwestii wypowiedzieć, jak dla mnie poważną ujmą jest gnicie rancików tylnego błotnika, ale to mają chyba wszystkie marki japońskie. Co do silnika, miłośnicy francuzów mawiają, jak dbasz tak masz, tutaj oczywiście też, ale szczerze, jestem Polakiem i jak większość Polaków robię ten błąd, że nie zawsze wymienię co trzeba na czas, co mnie ratuje to to, że Misiek nie marudzi i...
4,0
~Ren0vatio
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Zawiodła mnie jedynie skrzynia biegów, ale nie oszukujmy się dałem za niego bardzo mało, więc byłem na to przygotowany (łączny koszt ~1000) Teraz przejdźmy do wydatków , jeżeli kupisz w miarę zadbany model to nie włożysz w niego nic. Jest to japoniec, i niech Ci sąsiad nie gada pierdół że \"części są drogie\" jak ma golfa II to pogratuluj mu:) Jeździmy na polskich drogach, więc czy masz trabanta czy porsche to i tak czeka Cię wymiana części...
4,0
~sssyk1 Wrocław
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Dwie rzeczy,skrzynia biegów o której pisałem wcześniej,ale nic z nią nie robiłem z powodu bardzo małej sporadyczności "występowania zjawiska"i jego małej uciążliwości.Druga -tłumik środkowy.Zardzewiał,podziurawił się i prawie odpadł.Jego prawo,swoje lata miał.I tu kuku bo tłumików środkowych nie ma.Nie ma i już. Są do starszych galantów a do tego nie.Znalazłem w końcu taki gdzieś pod Częstochową za "jedyne"700PLN z...
4,0
~Arturo
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Duży problem z geometrią zawieszenia. Ustawiane wielokrotnie w różnych warsztatach w Polsce i w Austrii (ÖAMTC) mimo to i tak nierównomiernie zbierało i ząbkowało opony. Poza tym bez poważnych usterek. \"Jak dbasz, tak masz\" ;-) Samochód nie był używany w zimie, garażowany co przekładało się na brak korozji i oryginalny, \"zdrowy\" tłumik, co nie jest takie oczywiste w 10 letnim samochodzie. Maleńkie zmarszczenie lakieru na drzwiach...
5,0
~Ss2H
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Nic... nic tego auta nie rusza...Auto niezawodne pod każdym względem, jeśli masz wybór, 3 lata młodszy francuz na full wypasie z navi etc etc, to nie zastanawiaj sięi bierz starsze Mitsu czy Hondę, te auta się nie psują, części nie drogie, w tych czasach wcale nie trudno dostępne, nawet jeśli masz jakąś udziwnioną wersję limitowaną, czy z USA to części dostaniesz, po normalnych cenach, jedyne co to może czas oczekiwania na części może...
3,0
~mariego
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.4 GDI 150KM 110kW
Napisze tak, wcześniej jeździlem passatem b5 i nigdy więcej nie kupię VW w tym wydaniu. Pomimo, że w Misku musiałem zrobić popychacze hydrauliczne, uszczelniacze zaworów, łożyska w skrzyni biegów i sprzęgło, w porównaniu z VW to jest nic. Passat ciągle robił mi jakieś niespodzianki, elektryka, elektryka i jeszcze raz elektryka, następnie "wspaniałe zawieszenie" wielowahaczowe... turbo... popychacze... itd...
4,0
~DarkMark
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
W silnikach 2,5 V6 z automatem pięta achillesową jest wieloklin na wałku głównym w skrzyni biegów.Jest pozostawiony ze słabszego modelu 2,4 i jego wytrzymałość jest niewystarczająca do momentu obrotowego w V6. Po przejechaniu 100-150 tys. km może się po prostu wytrzeć i wtedy konieczna jest jego wymiana. Całkowity koszt naprawy z podwójną wymianą oleju w skrzyni to ok 3-3,5 tys. zł. (wałek regenerowany,naprawa nie w ASO)
3,0
~emigrant
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
do 100 tyś km przebiegu tylko lałem paliwo i jeździęłm na okresowe przeglądy. Przy 120 tyś przebiegu padła skrzynia automatyczna podczas jazdy na trasie (autostrada w niemczech - jazda bez szaleństw). Od przekroczenia mniej więcej 160 tyś km zaczęły się różne rzeczy psuć - wentylator chłodnicy (dobrze że się zorientowałem), później padły łożyska kół, odezwały się popychacze, a ostatnio zaczęła się pocić uszczelka pod głowicą.
4,0
~Lukman
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Tak jak już wspominałem, skrzynia biegów: synchronizatory i łożysko tego remontu byłem świadomy przy zakupie. Cena samochody była dość okazyjna i jak się niestety okazuje to okazje w motoryzacji zdarzają się rzadko. Po zakupie okazało się że jest pęknięta głowica. Została ona pospawana, zregenerowana i problemy się skończyły ale operacja kosztowała mnie 1900zł.

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Kamil
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.0 136KM 100kW
Jeśli chodzi o poważniejsze usterki to trzeba włożyć trochę pieniążków w zawieszenie ,np wahaczę nie należą do tanich ( mówię o dobrych zamiennikach ,a nie MADE IN CHINA).Natomiast silnik jest niezawodny ,dobry olej i dobre filtry i jeżdzimy szczęśliwie. Co do skrzyni możemy się doczepić (ale tylko manual), ale to opisałem we wcześniejszych postach.
Mitsubishi Galant VIII