Szukaj

Lista ocen Mitsubishi L200 IV Double Cab (44) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~leo
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
Skrzynia pracuje b. dobrze. W mojej wersji jest Super Select i zdecydowanie polecam ją wszystkim. Można jeździć praktycznie z dowolną prędkością 4x4, załączać w trakcie normalnej jazdy jak tylko robi się ślisko pod kołami. W tym auto bije na głowę wszystkie Navary, Hiluxy, itd. Biegi wchodzą dosyć lekko - jedynie trzeba uważać przy załączaniu 4x4 żeby nie wskoczyć na kolejny poziom z blokadą.
5,0
~mitsubishi
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Mitsubishi to bardzo dobra marka popszedni samochod oceniam na cztery gwiazdki ,ten oceniam na piec . Bardzo duzy samochud mozna nim transportowac wielogabarytowe zeczy np.worki z cemetem . To auto ma tylko jedna wade , nie da sie nim przecisnac przez waskie ulice.Ale nie ma ideaow gdyby bulo mniejsze nie bylo by przestronne w srodku , i nie morna bylo nim przewiesc wielogabarytowych zeczy.
4,0
~r.klimczuk@jars.pl
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
posiadam automat i jedynym mankamentem tej skrzyni jest pewne opóźnienie przy ruszaniu z miejsca po mocnym naciśnięciu pedału \"gazu\". Nie należy więc \"przeskakiwać\" przed nadjeżdżającymi. Ale taka jest uroda automatów z dieslem. Natomiast wynagradza to potem podczas jazdy na szosie i w terenie, również w piachu i błotku.
4,0
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Skrzynia jak na 2 gały pracuje dziwnie, ale to w takiej maszynie powinno być gdyby była delikatna to bym sie rwać jej na błocie. Pod góre na reduktorze ciagnie jak jak na jedynce przy 50 na 3-4 biegu. Chociaż przełożenia trudno sie wbija to i tak nie ma do czego sie przyczepić. I te drgania ze skrzyni... piacha się ćwiczy.
5,0
~trav3rs
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Bezawaryjna. Długi skok lewarka, ale biegi wchodzą jak nóż w masło. Brakuje 6 biegu. Genialna skrzynia SuperSelect umożliwiająca dopięcie przedniego napędu do 100km/h, na asfalcie. Bardzo przydatne, szczególnie zimą. Pozostałe biegi wyciągną pojazd z najgorszego terenu.
3,0
~cacy
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
Brak szóstego biegu w terenie reduktor ma za małe przełorzenie 1:1,9 a powinien mieć co najmniej 1:3 to znaczy że przy ostrym zjeździe w terenie na pierwszym biegu z reduktorem przyśpiesza i trzeba dochamowywać chamulcem.
4,0
~MRPABLOS
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW
0d 3 biegu jest dopiero elastyczny, na pierwszych dwóch jak się przyciśnie to szarpie - ale w końcu to nie jest wyścigówka tylko wół roboczy. u mnie robi za holownik wytrzymał 175 tys. bez napraw więc jestem zadowolony
4,0
~staciek
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
jest całkiem całkiem - jedynie odnoszę wrażenie, że synchronizatory mogłyby trochę lepiej pracować - przy redukcji czasami trzeba "poczekać" - podobnie miałem w Carnivalu i Range Roverze - w Foresterze jest OK - ale to inna bajka ;-)
4,0
~skorpionjp@wp.pl
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Jak dotąd wymiana łożyska oporowego i na głównym wałku , ale za to po 12.000 km. przebiegu. Skrzynia redukcyjna sprawdza się, kiedy inni sięgali po łopaty ja dalej jechałem bez przeszkód, a śniegu w tym roku było dużo.

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~bushil200
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW
po 90 tys zozsypał się zmiana napędów dostępność części w polsce ZERO przy najlepszych chęciach serwisu korporacja części zamiennych nie posiada czeka się za autem ponad miesiąc ogólnie wrażenia z jazdy ze stałym napędem bdb
Mitsubishi L200 IV Double Cab