Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

Cichociemny podróżnik, 8 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 325 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super oryginalne auto zwłaszcza wersja TURBO, fajnie jeździ ale trzeba pamiętać, że utrzymanie tego auta nie będzie na poziomie Golfa... Jeśli ktoś szuka 200 konnego Outlandera i liczy spalanie z każdych 100 km to niech sobie odpuści :) Takim polecam Toyote Yaris 1.0 ;) Ale mimo to spalanie przy takich osiągach jest ponad przeciętnie dobre w porównaniu do rywali z tamtych lat
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Warto założyć hamulce z EVO VI-IX
Karoseria : Jak to Japanese :)
4,0
Całokształt
Fajne auto do pracy, pościgania z GTI, w lekki teren, w zimowe zaspy. Trochę mało miejsca z tyłu i z przodu na nogi no ale napęd 4x4 to tak musi być. Twarde zawieszenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik z EVO więc musi być dobrze, polecam strojenie komuputera u mnie przybyło +50 Km i +70 NM, auta ma niezły odstrzał ok 6 sek do setki, silniczek chodzi jak brzytwa po strojeniu przy w miarę spokojnej jeździe spalanie spadło o ponad 10%
3,0
Skrzynia biegów
Przydała by się 6 biegowa, działanie też nie za precyzyjne ale trzeba się przyzwyczaić
4,0
Układ jezdny
Pancerne zawieszenie wielowahaczowe ale w razie naprawy tez kosztowne, bardzo twarde ale na równej drodze trzyma się ok, z napędem w zimie trzeba się nauczyć jeżdzić bo można robić bączki jak w tylnonapędowym...
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, ja u siebie mam dodatkowo fabryczną kamerę cofania więc nic do zarzucenia, trzeba tylko na przód uważać bo go troszkę jest
5,0
Ergonomia
Spartańskie wnętrze, wszystko pod ręką bo mało tego ale o to chodzi. Nie ma tu żadnych bajerów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba klima jak na to auto, przesiadając się do Grand Scenic'a żony to tak jakby z lodówki do zamrażarki
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie dobrze bo jeżdżę praktycznie sam a jak już w pełnym stanie to z tyłu dójka dzieci wiec ani ja ani dzieci nie narzekają na brak miejsca
3,0
Wyciszenie
To nie Mercedes, głośne zawieszenie słabe wyciszenie ale mi to nie przeszkadza. Powyzej 140 jest już dość głośno tak do 100 jest OK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Posiadam Turbiaka od ponad pół roku, aktualnie posiada moc 250 KM po storjeniu i wgraniu nowej mapy. Jeżdżę głównie przez wioski do miasta można rzec 70% trasy 30 % miasta. Spalenie średnie ok 13,5 LPG, ile w samym mieście pali nie napiszę bo nie wiem :) Wiem, że na autostradzie przy średniej ( nie chwilowej ) prekosci 180 km/h z dystansu 225 km spalanie ok 18 LPG. Jeżeli chodzi o PB to najniższe spalanie to 9 L/100 km przy mieszanej jeździe w miarę przepisowo, agresywna jazda do v-max to spalanie rzędu 25-30 L / 100 km. Dodam, że autko jeździ na pełnym syntetyku Millers NanoDrive Pro 5W30, spalanie oleju ok 0,6 - 0,8 L na 10 000 km. Przebieg znacznie powyżej 300 kkm
5,0
Stosunek jakość/cena
Solidny prawdziwy japończyk z charakterem, który nie jednego zaskoczy na drodze i poza nią :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabe hamulce, za mała średnica do auta które ma 1700 kg masy, szybko się wichrują
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak, ale nagminnie pękają kolektory wydechowe. Koszt 2300 zł tylko oryginał, taka wada tego modelu, ja już kupiłem z pękniętym

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Outlander I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Outlander I