Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Paweł, 4 miesiące temu
Silnik 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
3,71
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Układ elektryczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Pojazd pełen sprzeczności - japoński, a awaryjny, turystyczny a słabo wyciszony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niezłe osiągi patrząc na gabaryty pojazdu, skrzynię CVT i 4x4. Przy spokojnej jeździe wystarczy mu poniżej 2000 obrotów, przy dynamicznej mocno ożywa powyżej 3000 kiedy zmieniają się fazy rozrządu. Póki jest sprawny i mamy oryginalny wydech to pracuje cicho. Spalanie ok, 12-13 l LPG. Mocno rośnie powyżej 130kmh.
3,0
Skrzynia biegów
Płynność jazdy nieoceniona. Jak to przy CVT trzeba się jednak przyzwyczaić do charakterystyki pracy. Tryb manualny fajny, bardzo szybko zmieniają się biegi, ale przełożenia w tym trybie są dziwne - biegi od 1 do 5 bardzo krótkie, a 6 bardzo długa. Słaba wytrzymałość skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Dobre trzymanie się drogi, świetny układ kierowniczy. Małe przechyły na zakrętach. Komfort resorowania niezły tylko na kołach '16, na '18 jest słabo. Bardzo dobra zwrotność.
4,0
Karoseria
Dobra widoczność i uniwersalność, łatwy dostęp. Lakier niezbyt twardy, dodatkowo podatność na korozję, szczególnie podwozia. Lepiej je porządnie zabezpieczyć. Nic w środku nie trzeszczy ale plastiki łatwo się rysują.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag, duże lusterka, dobre czujniki. Kamerę cofania lepiej zmienić na akcesoryjną, oryginalna nieco za ciemna.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste i czytelne. Ładne zegary, spore pokrętła i przyciski.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa świetnie - chłodzi bez urywania głowy, szybko się nagrzewa. Odejmuję gwiazdkę za to, że jest jednostrefowa, a nawiewy z tyłu są tylko na nogi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, dużo schowków, uchwytów na napoje. Chłodzony i grzany główny schowek. Bardzo wygodne fotele (wersja Exclusive - skóry), solidna tapicerka. Tylna kanapa przesuwana i pochylana. Dwudzielna klapa bagażnika - super.
2,0
Wyciszenie
Bardzo słabe. Nawet jak wyciszysz podwozie to słyszysz wtedy mocne szumy wiatru. Nie spodziewałem się tak kiepskiego wyciszenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa ok, ale ceny części i ilość napraw nieco psują ten wizerunek. Pół biedy, że większość napraw jest dość prosta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na japońskie auto to dość przeciętnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psuje się nic z elektroniki, ale częste są usterki zawieszenia - gumy, sworznie, łączniki. Rdzewieje wydech, tarcze i klocki wystarczą na krótko. Co chwila coś nowego.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia wytrzymała 250 000 mimo wymian oleju. Silnik też miał problemy, potrafił się krztusić gdy był zimny i głośno chodzić. Być może rozciągnięty rozrząd.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 MIVEC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów