Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Sebastian, 11 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczność w połączeniu z napedem na 4 koła - działa super.
5,0
Całokształt
Z auta jestem bardzo zadowlony. Pierwszy samochód, który w pełni spełnia potrzeby moje i mojej, dużej rodziny (2 + 3). Byłem nim na letnich wakacjach i wypadzie zimowym w góry. Sprawdził się idealnie. Nie będę powtarzał tutaj tego co napisałem wyżej w poszczególnych kategoriach. Trochę bawią mnie opisy nowego Outlandera w gazetach motoryzacyjnych. Znacznie lepsze plastiki, większy bagażnik, więcej miejsca z tyłu, itd... A wystraczy samemu popatrzyć na suche dane. Nowy (III) jest minimalne krótszy od starego (II), ma pełne siedzenia w bagażniku - to jak jest z tym miejscem? Po prosru nie ma go więcej i bagażnik jest mniejszy - sam sprawdzałem. Nowy ma słabszy silnik (150KM), mniejszy ekran dotykowy i mniej uchwytów/schowków, a podłokietnik nie jest regulowany. Nowy ma to samo zawieszenie, tą samą płytę podłogową, ten sam rodzaj napędu. Do tego w porównywalnej wersji (Intense +) jest o ponad 35000 pln droższy od starego. Stary ma we wnętrzu sporo obszyć skórzanych, co wygląda i ładnie i prestiżowo - nowy tego nie ma. Nowy ma jedną zasadniczą przewagę - ma nową, nieopatrzoną karoserię. Czy ładniejszą? - kwestia gustu. Ja wybrałem świadomie - w momencie zakupu były już zdjęcia nowej wersji - i jestem z tego wyboru zadolony. Szczerze polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo dobry - mocny (177 koni robi swoje), elastyczny, wyprzedzanie to czysta przyjemność. Do tego zadowala się przy mojej (dynamicznej) jeździe około 9 litrami oleju napędowego. Trochę go na zewnątrz słychać, ale to diesel i raczej trudno by był niesłyszalny ... Miła niespodzianka - szybko się nagrzewa, znacznie szybcie niż motor w poprzednim moim aucie.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, krótkie, dobrze dobrane przełożenia, nie haczy - nic dodać nic ująć, jest po prostu bardzo dobra.
5,0
Układ jezdny
To duże auto z wyższym środkiem ciężkości, a prowadzi się bardzo dobrze. Napęd na 4 koła robi sswoje i daje dużo frajdy z jazdy, szczególnie na mokrej lub ośnieżonej nawierzchni. Auto nie jest tak precyzyjne i nie trzyma się drogi jak bolid sportowy, ale tego raczej po dużym SUV-ie nie oczekiwałem. Autostrada i prędkości powyżej 180 km/h nie robią na Outlanderze wrażenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, czujniki parkowania, kamera cofania plus ogromne lusterka - widać wszystko i wszędzie.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, tam gdzie tego się spodziewamy. Jest mnóstwo przydatnych schowków, pojemników na napoje (kosola środkowa, prawa strona kierowcy, wszystkie drzwi), regulowany podłokietnik, audio i telefon obsługiwane dotykowo i z poziomu kierownicy, ogromny bagażnik. Duża rodzina czuje się w nim komfortowo i oto właśnie chodziło.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawdziłem i latem i zimą - chłodzi i grzeje bez najmniejszych problemów, szyby szybko odparowują, termostat dobrze trzyma temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca dla wszystkich + duży bagażnik. Duże wygodne fotele z przodu. Regulowana kanapa z tyłu (odległość + kąt pochylenia oparcia). Awaryjnie ławeczka w bagażniku (korzystałem i na krótkich dystansach się sprawdza do przewozu dzieci).
4,0
Wyciszenie
Jest ok, choć szału nie ma. Gabaryty auta robią swoje i szum przy dużych prędkościach jest. Wyciszenie kabiny dobre, silnik słyszalny tylko jako zimny zaraz po odpaleniu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem tuż przed 1-ym przeglądem serwisowym. Zobaczymy ile i za co zapłacę. Olej mam swój (Castrol), więc pozostają filtry, podłączenie do komputera i popatrzenie na auto ... Kupiłem auto w bardzo dobrej cenie - wyprzedaż modelu + specjalny rabat Dealera. Parę rzeczy dołożyłem, ale ich cena nie odbiegała od cen tych dodatków do innych aut. Spalanie średnio z 15000 km trochę ponad 9 litrów na 100km jest dla mnie w pełni akceptowalne (jeżdżę dynamicznie w miejscie i szybko na autostradach). Generalnie jest ok, ale eksplotacja + zakup znacznie wyższe niż w poprzednim moim aucie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w dobrej cenie bardzo dobre auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie stało do tej pory i oby tak dalej :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie stało do tej pory i oby tak dalej :-)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II