Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Krzysztof, 8 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 66 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto spełnia swoje zadania z nawiązką - jest duże, pakowne, wygodne, ma odpowiednią moc i się nie psuje. To drugi mój SUV i po raz kolejny jestem zadowolony (Toyka również była ok, tyle, że znacznie mniejsza).
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny Diesel produkcji Mitsubishi idealnie pasuje do tego auta. 177 KM i 380 NM z dużej pojemności (2268 cm3) daje przyjemność z jazdy, poczucie rezerwy mocy na każdym biegu oraz poczucie bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. Silnik jest elastyczny i niezbyt głośny (oczywiście jak na diesla).
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów, manualna (nie można było mieć automatu z tym silnikiem), precyzyjna i dobrze zestopniowana. Po prostu dobra skrzynka (stara japońska szkoła).
5,0
Układ jezdny
Jeden z najlepszych w tej klasie aut napęd 4x4 robi swoje. Trakcja super, przekazywanie mocy na wszystkie koła bardzo płynne, info o tym co się dzieje z kołami po ruchach kierownicy również ok. Jakość napędu najlepiej widać zimą - kiedy inni kierowcy drżą by nie wpaść w poślizg Outlander jedzie jak po sznurku.
Komfort
5,0
Widoczność
Kto widział to auto to wie, że jest duże, ma wielkie lusterka, siedzi się wysoko, trochę jak w busie, więc widać wszystko i do przodu i wstecz.
5,0
Ergonomia
Widać od początku do końca japońską konsekwencję (podobnie jak w RAV-ce) - wszystko jest na swoim miejscu, łatwodostępne. Deska nie jest przeładowana przyciskami. Do tego podłokietniki duże i dobrze wyprofilowane (ten kierowcy ruchomy na długość). Duża liczba schowków oraz uchwytów na napoje pozwala utrzymać w aucie porządek i nadaje mu rodzinny charakter.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic bez problemu sobie radzi, aczkolwiek w takim aucie powinny być minimum 2 strefy - jedna na przód, druga na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto, pomimo nienajwiększego w klasie rozstawu osi, ma najwięcej miejsca w środku. I to zarówno dla pasażerów jak i dla ich bagażu. Siedzenia są bardzo wygodne (duże, a w porównaniu np. z Hondą CRV, wręcz ogromne), dobrze wyprofilowane i trzymają na boki. Generalnie nikt nie narzeka, a przeciwnie - chwali wygodę jazdy Outlanderem.
4,0
Wyciszenie
Źle nie jest, ale według mnie mogłoby być lepiej. To jest chyba najsłabsza strona tego modelu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO Mitsubishi dość drogie, ale bez przesady. Duży plus za możliwość wyboru markowych zamienników bez utraty gwarancji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto było drogie w zakupie - wiadomo w salonie zawsze się przepłaca. Z drugiej strony w tej klasie, w tym wyposażeniu (praktycznie max), z dieslem i w wersji 4x4, poniżej 150 tys. PLN nic się nie kupi (CX5, Tuscon, CRV, RAV 4, itd. również kosztują w tych granicach). Ważne, że po 3 latach eksploatacji wnętrze jest praktycznie jak nowe, ślady zużycia minimalne, lakier się nie łuszczy, mechanika działa bezproblemowo, a elektryka nie robi niespodzianek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II