Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander III (72) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Paj
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Z jednej strony bardzo pozytywnie. Na 18'' dobrze trzyma się drogi i w trasie naprawdę nie ma co narzekać. Jednak każdy poprzeczny prób to mocny bół, tak samo na polnych drogach zdecydowanie gorzej od Xtraila. Niby sztywniejszy a jednak nie widać różnicy w porównaniu do xtraila a ten w "terenie" sprawował się 10x lepiej
4,0
~Robert
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.2 DI-D 150KM 110kW
Bardzo przyjemnie i płynnie pokonuje nierówności. Kierownica mogłaby lepiej reagować na polecenia. Jadąc w trybie Eco, gdy podczas szybszej jazdy na zakręcie wpadnie się przednimi kołami w studzienkę potrafi lekko zarzucić tyłem. Ma bardzo dobry promień skrętu jak na tak duży samochód.
4,0
~Auto sympatyk
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Auto daje wrażenie lekko podsterownego ale może to kwestia rozłożenia ładunku. W końcu to nie bolid i zakrętów nie musimy brać jak na wyścigu. Mimo wszystko daje radę nim szybko pokonywać zakręty. Gdy jest niezaładowany to przeszkody poziome poprzeczne potrafi podbić mocno "tyłek"
4,0
~Rozczarowany
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Układ kierowniczy precyzyjny i odpowiednio twardy. Zawieszenie dobrze trzyma na boki, ale na szybkich zakrętach wywozi, na nierównościach poprzecznych buja przód - tył, nieprzyjemne uczucie przy tym oślepia innych w nocy. W terenie nie jeżdzę, w zimę tez jeszcze nie. Słabe hamulce.
5,0
~Przem
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Pamiętając, że to jest SUV to jest na prawdę bardzo dobrze. Auto trzyma się szosy na zakrętach - tylko poprzeczne nierówności są jakoś tak nieprzyjemnie wybijane. Amortyzatory są sprężyste, wiec na nierównościach jeździ się bardzo przyjemnie.
4,0
~bigroberto
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW
Nie ma powodu do narzekań, jak na takie duże auto - promień skrętu bardzo mały, dobrze czuć nierówności nawierzchni ale daje to wrażenie kontroli nad autem a nie męczących wibracji, auto nie przechyla się mocno w zakrętach
5,0
~Sand
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW
Wiecie co to auto ma najlepszego ? Średnica skrętu 10,6m ! Dla porównania Mondeo ponad 12m. W ciasnych uliczkach i pod hipermarketami to auto skręca w miejscu ! Rewelacja. Sam układ kierowniczy poprawny ale bez szaleństw
5,0
~Jarek7605
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Zawieszenie dość sztywne. Bardziej usztywnione w porównaniu do Outlandera z 2017 roku. Nie przechyla się niebezpiecznie na zakrętach mimo masy i wysokości. Cicho pracuje. Po dziurach sprawnie przejeżdża.
5,0
~Marek W-wa
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.2 150KM 110kW
Dokładnie taki sam jak w poprzedniku - wedle zasady lepsze wrogiem dobrego nic nie zmieniono. Przede wszystkim mamy najlepszy obecnie w klasie napęd na 4 kółka i to czuć na śliskiej nawierzchni.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander III
Średni koszt przejechania 100 km
44,33 zł
7,8
l/100km
8,3
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Misiek
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Taki jaki powinien być w tym typie samochodów. Dobry promień skrętu. Mam opony całoroczne Dunlop 16', jeździłem też Outlanderem na felgach 18' i było troszkę twardziej ale też sporo ciszej.
Mitsubishi Outlander III