Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

Walerian, 9 lat temu
Silnik 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 224 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Pajero II Standard 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 3500 obr / 190KM
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : klimatyzacja
5,0
Całokształt
Swietna relacja ceny zakupu do oferowanego wyposażenia . Cena nowego PAJERO GLS 3.5 w 97" ponad 200000PLN nie była wyssana z japońskiego palca...a obecnie za15000-20000zl .Bezpieczne ,szybkie , komfortowe auto za 1/4 ceny Mercedesa G
Wrażenia
5,0
Silnik
!94 KM z V6 ale nie GDI to najlepsza wg mnie oferta do tego Miska . Wolnossący świetny silnik , kapitanie ułożona skrzynia Super Select i przełożenia manualne to duet nie do pobicia. Predkośc 120km/h 3000 obr/min , cisza w kabinie, spalanie 12-13 l/100km .Po co kombinować z LPG ? Patrol 2,8 td palił tyle samo a w kabinie hałas jak w śmigłowcu .
5,0
Skrzynia biegów
Manualna Super Select z tym silnikiem pozwala na obroty 2000 /min .Zmiany biegów bez zastrzeżeń , wchodzą dokładnie bezszelestnie , dołączanie przedniego napędu(mechaniczne ) w trakcie jazdy , skrzynia redukcyjna , blokady . Słowem prawie off roadowy full serwis .( brak blokady PM ) Duzo trybowni wykorzystywanej w 5 %.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach .Tylko G dawała lepsze poczucie kontroli toru jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Swietnie wyważone , trójstopniowe w twardosci amortyzatory i nie pneumatyczne ( śni mi się do dzisiaj koszt wymiany pneumatyki w Audi Allroadzie ) dają wystarczajacy komfort na szosie i w terenie
4,0
Ergonomia
Konsola intuicyjna bdb jakosci przełączniki , wygodne fotele, trzeci rząd siedzen do szybkiego demontazu a drugi w razie potrzeby sie blyskawicznie składa, duza przestrzen robi z Pajero Classica wszechstronne auto uzytkowe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podwójna klimatyzacja ( z tyłu druga mała chłodnica i pod siedzeniami nagrzewnica , wymaga pielegnacji i w takim staruszku przeważnie drugi obieg ulega kastracji bo koszt utrzymania instalacji (jednorazaowa wymiana przewodów ) wyższy .Ale warto ! Wg mnie brak sprawnego drugiego obiegu świadczy nienajlepiej o właścicielu i lepiej się przyjrzeć dokładniej pozostałym podzespołom auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca dla 5 osób .Dla siedmiu ? Mozna jechać również, małuchy na trzeci rząd . Eeech kto pamięta jazdę fiatem 126p do Gracji w trzy osoby ?
4,0
Wyciszenie
Tak z rezerwą bo mam świadomośc ze duzo aut luksusowych może dużo lepiej przy wyższych prędkościach . Unikam prędkości > 160km/h więc dla mnie bomba !
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie GDI ale coś za cos . Mnie w trasie te 13litrów nie boli . W mieście 16l ale do jazdy po 3miescie używam kolejnego niszowego dziwoląga Subaru Legacy .Pali mniej .Trochę mniej bo w automacie .
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wczesniej napisałem jedna z lepszych opcji cena /oferta. Zresztą postępuję przy szukaniu aut zgodnie z własnym kluczem . Nie diesel ( krecone liczniki ,w 90% populacji ) Nie LPG ( wyższe temp spalania gazu prowadzą do powolnej degeneracji silnika )
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawa klimatyzacji .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
KOROZJA . Trzeba mieć świadomość że japońce to nie niemcy w grubości blach . Odbudowa odcinka ramy ( tylne nadkola ) pelna konserwacja podwozia jest w Pajero II nieuchronna . Ale warto inwestować drobne w zadbany egzemplarz

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard