Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

kuń, 11 lat temu
Silnik 2.5 TD GL 99KM 73kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 161 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Auto zaprojektowane żeby jeździć, a nie psuć się i nabijać kabzy serwisom. Tania w eksplatacji terenówka, serwis i ceny części przy obecnych cenach to groszowa sprawa. Jednak masa i prześwit (wysoki środek ciężkości) powodują, że nie jest to auto dla \"baby\". Warto zachować na początku respekt.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pomimo, że silnik słychać w kabinie to mu wybaczam, ma świetny moment obrotowy co przekłada się na przyjemność z jazdy. Przy czym spalanie jest na niskim poziomie jak na terenówkę. Do tego dochodzi kompletna niezawodność.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna! Na zimnym silniku w mrozy trochę czuć jej pracę, ale w niczym to nie przeszkadza.
5,0
Układ jezdny
W terenie sprawdza się znakomicie. Jak ktoś kupuje jako auto w teren to niech szuka z blokadą mostu i ręcznymi sprzęgiełkami (manualami). Automaty lepsze do spokojnej jazdy. Moja wersja to easy select - nie narzekam. Na czarnym też można ostrożnie jeździć. Jak na auto terenowe świetnie trzyma się drogi na asfalcie co przkłada się na przyjemność z jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna. Parkowanie moją krótką wersją porównywalne z małym fiacikiem. Rewelka.
4,0
Ergonomia
Moja wersja krótka nie nadaje się na auto rodzinne. Wchodzenie na tył uciążliwe. Poza tym wygodne fotele i pozycja za kierownicą. Dużo schowków. Auto ma 14 lat - tapicerka nie trzeszczy, nie skrzypi!!! A jeżdzę w terenie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelka. Latem klima niepotrzebna. Zimą silnik nagrzewa się baaardzo szybko i robi się cieplutko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Moja krótka wersja jest bardzo wygodna, dużo miejsca. Gorzej z włażenie do tyłu, mój syn daje radę. Bagażnik też nie najgorszy.
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik, miłe dla ucha terkotanie. Mi to nie przeszkadza, to nie jest limuzyna. Nic nie stuka, puka, trzeszczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części śmieszne! Dużo zamienników i używanych części. Cokolwiek się popsuje nie ma masakry finansowej. Ostatnio wymieniłem olej, filtr powietrza, oleju i paliwa, świece żarowe i zapłaciłem 280zł....bua ha ha ha. Spalanie jak na tą masę auta, przyjemność z jazdy naprawdę nie najgorsze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślałem o droższym Suzuki Jimy. Pajero o wiele \"korzystniejsze\".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo niezawodne auto, przede wszystki proste w ewentaualnej naprawie. W tym aucie nie ma na szczęście drobiazgów które mogłyby się popsuć. Ograniczona elektronika to minimum.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak naprawdę jedyną poważną rzeczą na którą trzeba zwrócić uwagę to korozja! Koroduje rama zwłaszcza w tylnej części na wysokości mocowania amortyzatorów. Ogólnie tył ramy. Ale nawet skorodowana rama pojeździ, tylko trzeba już mocno dbać. Ostatecznie można pospawać.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD GL 99KM 73kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero II Standard