Inne
: Klimat terenówki z lat 90 jest nie do podrobienia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja
5,0
Całokształt
Poza korozja jak to w Japońskiej terenówce nie ma do czego się przyczepić
Wrażenia
5,0
Silnik
Prosty bezawaryjny należy jedynie uważać by go nie przegrzać jak każdego silnika. Moc to kwestia potrzeb. Mój samochód jest mocno dociążony-przygotowany do wypraw z namiotem dachowym zabudowa. 2400kg i 125koni (prawdziwych koni pociągowych) samochód poprostu jedzie :)
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia precyzyjna choć brakuje 6biegu
5,0
Układ jezdny
Superselect to największa zaleta samochodu. Niezależne zawieszenie z przodu i sztywny most z tyłu daje nam lepsze prowadzenie niż w terenówkach ze sztywnym mostem z przodu choć drążki skrętne… wtedy taka była moda.
3,0
Karoseria
Poza korozja nie ma do czego się przyczepić. Szkoda że drzwi bagażnika nie są dwudzielne
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, duże lusterka, jedynie martwe pole za samochodem jest dosyć duże-koło na drzwiach i wysoki samochód. To nie jest problem poprostu trzeba o tym pamiętać
5,0
Ergonomia
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim niestety nie ma klimy… ale ogrzewanie ma dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w środku jest dużo, fotele wygodne.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jak to w terenówce z 1995. Dużo zależy od opon na jakich jeździmy. W moim jest bagażnik dachowy i AT-ki no i straight pipe. Dlatego wygłuszyłem kabinę dodatkowo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się złego nie dzieje poza tym że korozja lubi te samochody…
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód taki trochę niedoceniany jednak bardzo dobrze wykonany i jakość materiałów bez zarzutu-30letni welur na fotelach wygląda jak nowy!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic specjalnego się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tam nie ma się co zepsuć:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD GLX 125KM 92kW
[l/100km]