Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero Pinin

Edwin, 5 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 114KM 84kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 334 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 i 16V 114KM 84kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : super funkcjonalne napędy Super Select, wg mnie lepszy niż typu Suzuki Grand Vitara
Silnik : bardzo żwawy i bezproblemowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : buda leci strasznie i to jedyny minus. Jeden ale za to duży
4,0
Całokształt
wszystko super, tylko buda słaba... Jak się kupi, trzeba monitorować podwozie non stop, i zabezpieczać na bieżąco, bo autko super, bardzo uniwersalne i po mieście i daje radę w terenie (nie ekstremalnym oczywiście)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1.8 MPI jest bardzo żwawy, samochód ładnie się zbiera. Ładnie potrafi warczeć przy wysokich obrotach i ładnie na nie wchodzi, ma duszę sportową. Ogólnie jednostka bezproblemowa. Ma przejechane 330tys. i nic nie siada, zrobił 150tys w gazie (lovato) i nie było problemów, poza uszkodzeniem czujnika ciśnienia gazu. Ogólnie auto nie poedzie wiele więcej ponad 150km/h, ale to wina przełożenia lub ograniczenia elektronicznego, bo na piątym biegu wskazówka obrotomierza zatrzymuje się na 4tys. Ogólnie silnik super
4,0
Skrzynia biegów
mega precyzyjna skrzynia, chodzi lekko i płynnie. Miałem stały 4x4 non stop to koło 300tys przebiegu poszła piątka - pękł tryb. Była więc okazja na eksperyment ze skrzynią i reduktorem z 1.8 GDI. I pasuje idealnie! :) Dzięki temu mam ręcznie dołączane napędy, redukcję i blokadę centralnego dyfra! Teraz do jazdy szosowej używam 2H i skrzynia ma lżej
5,0
Układ jezdny
Po założeniu skrzyni super select jestem mega zadowolony. Wg mnie SS jest najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem wśród terenówek
1,0
Karoseria
wierzchnie blachy karoserii ok, no może poza dachem z tyłu, klapą i progami. Pod spodem ruda szaleje, półrama gnije na potęgę cięzko to ogarnąć... Słabe kielichy z przodu, szybko gniją i są słabe. Ogólnie konstrukcja budy pozostawia wiele do życzenia. Super jest tylko stylistyka i wygląd - wg mnie najładniejsza terenówka z tego czasu w tym segmencie. Osprzęt super, ale buda leci...
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widać dookoła idealnie, miło się prowadzi
5,0
Ergonomia
bardzo wygodnie się siedzi, swobodnie, wszystko jest na miejscu, sensownie rozmieszczone. Wnętrze stylistycznie nawet ładne mimo upływu lat
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zero zastrzeżeń, jedynie po otwarciu okien jest głośno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Porównywalnie np do golfa :) W porównaniu z Grand Vitarą dużo luźniej szczególnie z przodu. Z tyłu bez szału, ale to w końcu nieduże auto
4,0
Wyciszenie
wyciszenie ok, wiadomo - w podłodze dużo się dzieje (napędy chodzą) i szumi to wszystko, ale ogólnie jest przyjemnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części w miarę tanie, eksploatacja kosztuje podobnie do np passata. Auto dość proste, np żarówkę wymienisz jeszcze samodzielnie :)
4,0
Stosunek jakość/cena
tańsze niż Suzuki GV, ale mniej trwała buda
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryka czasam. Spaliła sie regulacja lusterek, lewa szyba przestała się opuszczać. Przepalają się żarówki w kokpicie szybko i podświetlenia tablicy z tyłu. Zawieszenie z przodu delikatne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
buda się sypie na potęgę, trzeba non stop monitorować, bo np kielich wywali, albo belka jakaś pęknie. Np mi przerdzewiała belka pod skrzynią i ledwo dojechałem do mechanika

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero Pinin