Szukaj

Lista ocen Nissan Almera II Hatchback (220) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 166 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aachener II
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Bardzo dobre trzymanie sie drogi na szybko pokonywanych zakretach, zawieszenie optymalne ani za twarde ani za miekkie, glosna praca zawieszenia przy pokonywaniu dziur i nierownosci )czasami mozna miec wrazenie ze stalo sie cos powaznego. lecz jest to tylko zludzenie akustyczne spowodowane glosnym ). Krytyczna ocena nalezy sie za zachowania przy duzych predkosciach na autostradzie - po przekroczeniu 130 km/h - samochod staje sie mniej stabilny...
4,0
~Hajto
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Układ kierowniczy jest bardzo responsywny. W moim egzemplarzu pomimo wieku nie można stwierdzić jakichkolwiek luzów na kierownicy, choć według mnie mógłby być lepiej wyskalowany. Czasami trzeba się nieźle nakręcić, w szczególności przy małych prędkościach. Auto mimo iż jest stosunkowo nisko zawieszone (stosunkowo to słowo kluczowe) dość dobrze wyłapuje wszystkie nierówności na drodze. Niestety według mnie auto zbyt "buja" przy...
3,0
~ALko
Nissan Almera II
Hatchback 2.2 Di 110KM 81kW
Tu sprawa ma się również dwojako. Samochód prowadzi się świetnie i to jest na plus. Z drugiej strony zawieszenie chociaż mechanicy nie widzą w nim nic zużytego pracuje głośno i stuka. Poza tym pękły mi dwie sprężyny - na parkingu podczas mrozu. Zmuszony byłem kupić nowe, i tu przestrzegam przed zamiennikami, zakupiłem holenderski badziew, 40 uro za sztukę. Tragedia na której nie dało się jeździć. Zmieniłem na Kayabę - teraz jest ok, ale...
3,0
~Flavio
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
No cóż. Nie ma co ukrywać - Almerka twardo wozi swoich pasażerów. Niestety, towarzyszą temu dźwięki pracy układu zawieszenia. W dodatku nierówności przenoszone są na kierownicę. Zaletą takich nastawów jest oczywiście pewne prowadzenie auta, zwłaszcza w zakrętach. Jak to się ma do polskich dróg - pożyjemy, zobaczymy. Komfort podróżowania ratują wygodne fotele (przynajmniej z przodu). Jest jeszcze jednak ciekawostka, warta zwrócenia uwagi...
4,0
~Maciej Łukasz Gołębiowski
Nissan Almera II
Hatchback 1.8 114KM 84kW
Almerę prowadzi się naprawdę przyjemnie. Wspomaganie kierownicy zapewnia komfort przy zakrętach czy parkowaniu. Oczywiście nasze drogi nie pomagają w długim i bezawaryjnym użytkowaniu podzespołów zawieszenia. Jedną z pierwszych rzeczy jakie wymieniłem były przednie wahacze. Na szczęście sporo jest w miarę tanich zamienników i nie jesteśmy skazani na ASO. Zawieszenie nie lubi dziur w drodze. Uczucie wewnątrz jest wtedy takie, jakby się jechało...
4,0
~Artur
Nissan Almera II
Hatchback 2.2 dCi 136KM 100kW
Hmm...tu mam duży problem aby obiektywnie ocenić. Auto na zakrętach lekko pływa i nie jest to wina żadnej usterki czy eksploatacji układu kierowniczego bo autko sprawne. Fiat Bravo (2008) pod tym względem wręcz nokautuje Almerkę. Trzyma się jak przyklejony a Almera? Cóż, w niektórych miejscach po prostu trzeba zwolnić :-) poniekąd wina leży po stronie opon letnich, bo na zimówkach jest lepiej, ale wciąż nie tak dobrze jak we wspomnianym Fiacie.
4,0
~Enkidu z Krakowa
Nissan Almera II
Hatchback 2.2 Di 110KM 81kW
Układ jezdny jest stosunkowo komfortowy oraz zapewniający wystarczającą przyczepność do codziennej jazdy czy to w mieście czy na trasie. Mniejsze nierówności na drodze są bardzo słabo odczuwalne. Przy prędkościach na autostradzie powyżej 140km/h,zawieszenie nie daje już tak dużego zapewnienia przyczepności do drogi, jak przy mniejszych prędkościach. Auto posiada bardzo mały promień skrętu, który może utrudniać manewrowanie na parkingu.
3,0
~Vito
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Wrażenia z jazdy są dość specyficzne. Szczególnie, jeżeli przesiądziecie się z niemieckiego samochodu, damy na to VW. Zawieszenie nie jest jakoś szczególnie komfortowe na wybojach, natomiast w zakrętach jest trochę gumowe. Być może rozwiązaniem byłoby utwardzenie przodu, ja nie bawiłem się w tunning. Plusem jest prosta, konstrukcja (kolumny McPhersona i belka skrętna), która z pewnością nie obciąży budżetu.
3,0
~Vito
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Wrażenia z jazdy są dość specyficzne. Szczególnie, jeżeli przesiądziecie się z niemieckiego samochodu, damy na to VW. Zawieszenie nie jest jakoś szczególnie komfortowe na wybojach, natomiast w zakrętach jest trochę gumowe. Być może rozwiązaniem byłoby utwardzenie przodu, ja nie bawiłem się w tunning. Plusem jest prosta, konstrukcja (kolumny McPhersona i belka skrętna), która z pewnością nie obciąży budżetu.

Usterki Nissan Almera II

Liczba wpisów: 37

Nissan Almera II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Grzechalm
Nissan Almera II
Hatchback 2.2 dCi 136KM 100kW
Uklad jezdny jest dobry na rowne drogi i gdy nie ma dziur i nierownosci w jezdni;/ Ogolnie zawieszenie jest twarde, sprezyste, sztywne wiec komfort nie jest na najwzyzszym poziomie;/Wymianialem sprezyny i amortyzatory na kayabe i jest sztywno. Szczegolnie jak jeszcze letnie kola sa 16 calowe i niskie opony 195/55. W przypadku zimowych 15 calowych jest troche lepiej. Generalnie lepiej sie jezdzi jak jest auto zaladowane
Nissan Almera II Hatchback