Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Leaf I Hatchback 5d

Zb1g, 5 lat temu
Silnik Elektryczny 109KM 80kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Nissan Leaf I Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,64
14% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Elektryk każdego mile zaskoczy gdyż 100 koników w prądzie odpowiada 200 w spalinowcu, przynajmniej jeśli chodzi o odczucia w pierwszej fazie przyśpieszania. Przy wyższych prędkościach to już się wyrówna. Spalanie poniżej podaje w kWh/100km bo formularz nie przewidział elektryka :)
4,0
Całokształt
Mógłby być ładniejszy. 1 gwiazdkę zabieram za brak chłodzenia akumulatorów. Przyśpiesza to ich degradacje w gorące dni.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cóż tu można dodać. Pełna moc od startu i idealnie liniowe przyśpieszenie. Żadnych wibracji ani dźwięków. Nieosiągalne dla spalinowców.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma skrzyni biegów ani sprzęgła więc się nigdy nie zepsuje :)
5,0
Układ jezdny
Jak najbardziej ok. Niski środek ciężkości ,dobry rozkład mas, dobre hamulce i precyzyjny układ kierowniczy. Zawieszenie daje radę na polskich drogach.
5,0
Karoseria
Jaki koń jest każdy widzi.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok, przy cofaniu pomaga kamera.
5,0
Ergonomia
Brak większych zastrzeżeń. Przyciski obsługi komputera mogłyby być lepiej rozplanowane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój egzemplarz nie ma pompy ciepła więc zimą albo się jedzie w zimnie albo zasięg spada dość znacznie. Bardzo pomaga podgrzewana kierownica i siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na miejskie auto jest bardzo przyzwoicie
4,0
Wyciszenie
Auto jest ciche, nawet bardzo, bo nie ma silnika. Dlatego denerwują wszelkie odgłosy z zewnątrz a jakieś stuki w środku wręcz doprowadzają do szału a w moim lubi stukać tylna klapa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak już kupisz, to pozostaje tylko: oc, przegląd za 400 zł raz do roku w serwisie i po 3 roku 100 zł za przegląd do dowodu u diagnosty. Prąd przy ładowaniu na nocnej taryfie to jakieś grosze, a jak się ma gdzie podładować na mieście lub w pracy to już całkowicie pomijalne.
3,0
Stosunek jakość/cena
No cóż, cena jest wysoka jak za tej klasy samochód, co rekompensowane jest częściowo niskimi kosztami eksploatacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po za stukami tylnej klapy, nic się nie działo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej awarii.

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 109KM 80kW

Średni zasięg
130 km
Średni maksymalny zasięg
130 km
Średni minimalny zasięg
100 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
160 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
5,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,5 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Leaf I Hatchback 5d