Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Pathfinder III Terenowy

Robert, 3 lata temu
Silnik 5.6 i V8 314KM 231kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 270 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan Pathfinder III Terenowy 5.6 i V8 314KM 231kW od 2004 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest TOP daje radę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Drobne ogniska korozji. Korozja na ramie trzeba dbać i zapobiegać zamiast leczyć.
4,0
Całokształt
Przejechałem się już kilkoma Pathfaiderami. Same auto jest super przestronne i bardzo przemyślane wewnątrz. Liczne schowki, kieszenie i wygoda. Zewnętrznie wygląda muskularnie choć nie zajmuje więcej miejsca niż duże kombi. Diesel jest głośny, ma sporo wibracji, elastyczny ale raczej do spokojnej jazdy. 4.0L +LPG 270kM jest chyba lepszym wyborem niż klekot diesla i daje radość z jazdy. Kiedy przejechałem się 5.6v8 odczucie było jakbym jechał zupełnie innym autem. Cisza w środku po mieście na trasie również nawet większa niż w 4.0L. Miła aksamitna praca silnika. Natomiast przyspieszenie zrywa majta z tyłka. Skrzynia może troszkę ospałą ale pasuje do tego auta taka Amerykańska.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niema co dodawać V8 to zadowoli każdego kierowcy.
4,0
Skrzynia biegów
Lekko ospała ale pasuje do Amerykańca jak ulał. Po za tym jest raczej bezawaryjna a seryjną chłodnicą oleju.
4,0
Układ jezdny
Ogólnie nie jest nadwyraz miękki. Duże nierówności wybiera super ale drobne wybiera dość twardo.
5,0
Karoseria
Nie mam zastrzeżeń. Ponadczasowa. Jak to Japończyk możliwa rdza, delikatny lakier.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na takiego kolosa jest ok. Choć tylna szyba jest mała i gdyby nie kamera cofania było by ciężko.
4,0
Ergonomia
Moim zdaniem bez zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przedni nawiew na szybę jest zbyt krótki co powoduje utrzymywanie się pary na rogach przedniej szyby. Po za tym bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy rząd ma super podobnie drugi niema co narzekać poza niskim oparciem na plecy. Trzeci rząd raczej awaryjny na trasy do 50-100km. Dla dorosłych 175cm szczególnie awaryjny ale uźyteczny.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to mercedes czy BMW ale do 80km/h jest cicho do 120km/h słychać szum powietrze ale nie jest dokuczliwy. Powyżej 140-150kM/h nie polecam na długą trasę szum zaczyna dokuczać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niema większych kosztów w stosunku do klasy średniej
4,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem warte swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zanotowałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście niemiałem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.6 i V8 314KM 231kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
19,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
24,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
16,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Pathfinder III Terenowy