Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai II Crossover

Raf, 9 lat temu
Silnik 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
W tej klasie i w tym przedziale cenowym nie ma konkurencji. Genialny komfort jazdy, fantastyczna technologia na pokładzie z rozpoznawaniem znaków, asystentem pasa, automatyczne światła, wycieraczki, google search z rozpoznawaniem mowy (działa świetnie), navi. Wnętrze genialnie zaprojektowane i wykonane z miękkich materiałów. Konkurencja jest twarda, klekocząca o ok 20-40 tyś droższa (przy porównywalnym wyposażeniu). Na razie 500 km za mną więc zaktualizuję opinię po roku :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomita kultura pracy. Elastyczny, zaskakująco sprawnie sobie radzi pomimo śmiesznej pojemności. Jak już wejdzie turbo jest pięknie.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna - bez uwag, lekko haczy dwójka (pewnie musi się dotrzeć)
4,0
Układ jezdny
Jak na te wymiary znakomicie, choć po przesiadce z hondy civic jazda jest zdecydowanie mniej sportowa.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest nieźle. Przód i boki ok, widać potężną maskę z przodu. Tył średnio ale są czujniki parkowania i 4 kamery (nie polecam wersji bez tego nich bo na parkingu będzie ciężko).
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką tam gdzie powinno być. Jedyna uwaga - schowek w podłokietniku na telefon - wyraźnie zaprojektowany po 4 calowe telefony, mój stary iphone 5 by się pomieścił, ale 6tka z podłączonym kablem już nie ...)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1,45m i jest super. Wrażenie potęguje szklany dach (absolutnie polecam, warty każdej złotówki)
5,0
Wyciszenie
Fenomenalne wyciszenie w tej klasie. Do 120 km jest cisza!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie miasto mam 8,4 więc nie jest źle. Spokojna jazda - bez problemu schodzi poniżej 6
5,0
Stosunek jakość/cena
82 tyś za wersję Ntec ze szklanym dachem, przyciemnianymi szybami, relingami, 18'' i milionem technologii na pokładzie? No grzech nie brać :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 dnia zapalił mi się komunikat o usterce systemu start stop - po restarcie silnika zniknął i nie powrócił (na necie piszą że to pierdoła, i tak staram się nie katować silnika StartStopem więc mi wszystko jedno). Raz zawiesiło się radio i nissan connect (brak dziwięku, po godzinie się odwiesił) jeśli macie iPoda classic, zapomnijcie o jego używaniu - zawiesza się non stop. Podłączyłem 8GB pendrive i gra bez zarzutu. Przy drugim tankowaniu nie domknęła mi się klapka wlewu, lekkie przygięcie zaczepu rozwiązało problem :) UWAGA - wycieraczka po stronie kierowcy nie odgina się do końca - zaczepia o maskę, ale nie jest to usterka - należy na postoju szybko dwa razy pociągnąć manetkę do włączania wycieraczek - włączy się tryb serwisowy i wycieraczki się podniosą i zablokują w tej pozycji - dzięki czeku umycie szyby będzie możliwe :) Podczas odbioru samochodu nic o tym nie wspominają a to bardzo szybka droga do obdrapania sobie lakieru z maski :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
500 km więc oczywiście nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DIG-T 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai II Crossover