Zawieszenie
: Samochód o podwyższonej konstrukcji pokonuje łatwiej krawężniki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Chińskie akumulatory
Silnik
: Branie oleju.
Silnik
: Wadliwy napinacz rozrządu
2,0
Całokształt
No cóż
Wrażenia
1,0
Silnik
Po około 40 tyś pierwszy rozdząd (dokładnie napinacz) Na gwarancji. Po kolejnych 20 tyś drógi rozrząd naszczęście również na gwarancji ( ale z centrali przyszła odpowiedź negatywna ale się upadłem że nie odbiorę auta i po około 2 miesiącach odebrałem naprawione )
Silnik bierze olej i to strasznie 3 litry między przeglądami. To jest skandal jeśli przy 60tyś jest tak pazerny na olej to aż strach pomyśleć co dalej. ( Osobiście uważam że silnik przy 120-150 padnie) śmiać mi się chce bo w serwisie pierwsze o co mnie pytają to czy sprawdzałem olej ostatnio czyli doskonale wiedzą z jakim silnikiem mają do czynienia .
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag
4,0
Układ jezdny
Po pierwszym serwisie podokrecali sróby i samochód zaczął prowadzić się dobrze
5,0
Karoseria
Nie mam uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag
5,0
Ergonomia
Samochód został wybrany z rozmysłem więc widziały gały co brały
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z żoną i dwójką małych dzieci pakiem na dachu luzik
4,0
Wyciszenie
Do 100 ok. Powyżej głośniej muzykę
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Całe szczęście że na gwarancji. Ale na pewno nie będę go miał gdy się skończy.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za 80 tyś chciałbym więcej
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli dwukrotna wymiana akumulatora w przerwach około 1 roku to drobna usterka.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwukrotna wymiana kompletnego łańcucha rozrządu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DIG-T 115KM 85kW
[l/100km]