Szukaj

Lista ocen Nissan X-Trail I 2.2 Di 114KM 84kW 2001-2003 (13) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ANNA83
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Nie jest autem drogim w utrzymaniu, spalanie wiadomo większe jak w osobówce ale jak na gabaryty nie jest złe, mieści się w granicach od 7-10-max 11 l. w zależności od warunków na drodze i sposobu jazdy). Części i wymiana oleju, koszty przeglądów-jak do tej pory nie zwalają z nóg w negatywnym tego słowa znaczeniu. Większej awarii jeszcze nie doświadczyłam, więc nie wiem jak jest z ich cenami. Z tego co słyszałam nie są jednak droższe, niż do...
5,0
~mikam
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Samochód waży 1500 kg. Pali średnio 7,5 litra Vervy ON. Jest super. Po zakupie zainwestowałem w samochód trochę grosza, żeby stan techniczny wyprowadzić na prostą. Ceny standardowych części eksploatacyjnych nie odbiegają od normy (np. klocki ham. 150 zł) Gorzej np. z końcówkami drążków, bo trzeba oryginalne za 400 zł kupować ale wytrzymują 150000 km, więc warto. Generalnie, bezawaryjny samochód, którego utrzymanie nie kosztuje horrendalnie...
5,0
~Łukasz
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Tu jestem zadowolony bo leję tylko paliwo i jeżdżę. Oczywiście filtry i oleje swoje kosztują bo kupuję tylko dobrej jakości ale każdy musi to robić więc. Po zakupie wymieniłem tylko wahacz i amortyzatory. W międzyczasie klocki, jakiś stabilizator i dwa razy zawór SCV. Doszło jeszcze kilka żarówek i ubezpieczenie które jest trochę droższe niż do mniejszych pojemności. Jestem zadowolony i auto chyba ma u mnie dożywocie.
2,0
~qabes
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
kwestia mechanika - jak się zna będzie tanio. ja u swojego po niektóre części muszę jechać do ASO ale to przez brak kodów części które na rynku jednak są w zamiennikach. nie wiem czemu ma zmienną geometrię turbiny czy dwumasę? mocy niewiele więcej niż w wersji 110KM (almera) a tam jest stałe turbo! tak samo nie ma almera dwumasy, co na pewno obniża potencjalne koszty.
5,0
~Ojciec rodziny
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Max 8l ON zima przy wariowaniu w zaspach - czyli z napedem w trybie LOCK; Przy normalnej jezdzie na codzien do pracy 40km drogi/lasy 50km autostrady 15km Miasto/korki spalanie na poziomie 7l; W trasie schodzi ponizej 6l
4,0
~CZU
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Miasto ok.10-11L, Trasa: 9-10L (jak na ten rodzaj auta nie jest źle). Ceny przeglądów przystępne.
4,0
~Krzysztof
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Najniżej 6,8 w trasie Koszalin- Częstochowa. W mieście tak do 9l/100km.
5,0
~wildgripper
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
napęd bezobsługowy praktycznie poza regularnymi wymianami oleju- zero awarii.
5,0
~art
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
miasto (Warszawa)8.6 l/100km, dla mnie rewelka. tryb 2WD jazda 80% w godz. szczytu
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail I 2.2 Di 114KM 84kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Grzegorz
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Spalami srednio 7,8 ON. Na autostradzie załadowany ok 150 km/h 10l.
Nissan X-Trail I