Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy

Bartosz Pawłowski, 6 lat temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan X-Trail III Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW 2016-2017 - Oceń swoje auto
2,69
37% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dobre 4x4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : falująca maska
Inne : system multimedialny
3,0
Całokształt
Największa wada tego auta to wyciszenie! Jest głośny jak zwykły blaszak! Prawdopodobnie materiałów wygłuszających brak. Zewnątrz - blacha papierowa (przy prędkościach autostradowych maska tak się trzęsie jakby chciała wyskoczyć), lakier niskiej jakości (po roku jazdy jest pełen odprysków i rys), środek niedopracowany (mało schowków, niska jakość materiałów - dużo twardego plastiku, bardzo słaba nawigacja), tylko 6 poduszek powietrznych. Trakcja tylko średnia pomimo dobrego napędu na 4 koła. Samochód bardzo drogi w zakupie, a jakość i rozwiązania w żaden sposób tej ceny nie odzwierciedlają. Serwis również słabiutki. Nie polecam!
Wrażenia
3,0
Silnik
Duża turbo-dziura do 2000 obrotów, potem daje radę. Jednak demon przyspieszenia to nie jest. Spalanie około 10 l/100 km.
4,0
Skrzynia biegów
CVT udaje automat (ma wirtualne biegi i tryb sport). Patrząc na całość konstrukcji to jeden z lepszych podzespołów tego auta.
3,0
Układ jezdny
Z jednej strony bardzo fajny napęd na 4 koła a z drugiej trakcja tylko przeciętna - w zakrętach się pokłada, na śliskim myszkuje. No i te stuki przy studzienkach, policjantach czasami powoduję u mnie zastanowienie czy aby na pewno coś nie odpadło.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Są lepsze auta ale nie ma na co narzekać. Kamera 360 bardzo pomaga, ale jej ostrość jakby z poprzedniej pięciolatki ...
3,0
Ergonomia
Podłokietnik bez możliwości przesuwania wzdłużnego bardzo mnie irytuje. System multimedialny toporny, mało schowków i pojemników na napoje. Przeciętny jak na wymiary auta bagażnik.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę. Zimą trochę długo się nagrzewa, ale to chyba urok diesli ...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy tych gabarytach konkurencja ma auta 7 osobowe. Nissan jest tylko ... 4 osobowy - środkowe siedzisko na tylnej kanapie wąziutkie i króciutkie, co wyklucza jazdę na nim na dłuższych trasach.
1,0
Wyciszenie
Głośny. Powyżej 100 km/h bardzo głośny, a powyżej 140 km/h nieznośnie głośny!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi w zakupie. Pali za dużo w stosunku do obietnic katalogowych. Niska jakość podzespołów - mam sygnał z ASO, że za chwilę klocki przód będą do wymiany (przy 40000 km!).
1,0
Stosunek jakość/cena
Za 175 000 złotych można mieć znacznie lepsze auto, bez wspomnianych wyżej wad, o większym bezpieczeństwie (chociażby liczba poduszek powietrznych - ma 6 a powinien mieć 9 jak u konkurencji).
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczy deska rozdzielcza, zaciął się hamulec ręczny, raz zapaliła się jakaś dziwna kontrolka, ale sama zgasła, kilka razy zawiesił się system multimedialny.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mało km mam przejechane by ocenić tę kategorię. Daję przeciętnie bo tak oceniam całe auto.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail III Terenowy