Szukaj

Oceny Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022

Oceny Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022

Podsumowanie 20 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,55
średnia ocena z 20 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
75%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022

5,0
~Piotr
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Użytkuję to auto od kwietnia 2025. Przejechane w różnych warunkach (najczęściej drogi krajowe, ale były też ekspresowe i autostrada z pełnym bagażnikiem i kompletem pasażerów). Jeżdżę w trybie eko, wykorzystuję też e-pedal. Zużycie paliwa z przejechanych niemal 9.000 km to 6,5 l/100 km. Nie szaleję, jeszcze elastycznie z opcją polus 10 km/h powyżej dozwolonej. Auto bardzo komfortowe i ciche w środku. Czasami bardzo "zawyje" doładowując...
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~Guru
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód super pod każdym względem. Duży w środku, bardzo dobre właściwości jezdne, także w lekkim terenie. Wystarczająca dynamika jazdy. Bardzo wygodny nawet dla dużego faceta. Sprawdza się w każdych warunkach, uwielbiam jeździć nim w trasy, nawet po kilku godzinach nie czuć zmęczenia. Na raz można przejąć 800km. Jedyne co.mi doskwiera to niepakowny bagażnik. Jes duży ale ciężko w niego zapakować 2 duże walizki. Pomaga co prawda możliwość...
Dodane 1 miesiąc temu
4,2
~Stanislaw
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Jeżdżę Nissanem X-Trail z 2023 roku w wersji e-Power (213 KM) ponad rok i muszę przyznać – to auto daje dużo frajdy, choć nie jest pozbawione wad. Układ napędowy-----Największą zaletą jest napęd. Brak klasycznej skrzyni biegów sprawia, że samochód reaguje błyskawicznie na gaz – rusza bardzo dynamicznie, bez szarpnięć. W codziennym ruchu miejskim to ogromny komfort. Silnik spalinowy (1.5) pełni tylko rolę generatora dla dwóch silników...
Dodane 3 miesiące temu
5,0
~Karol
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód jest świetny, dynamiczny, wygodny, wszechstronny i funkcjonalny. Nie boi się terenu a w trasie spisuje się znakomicie. Zrobiliśmy wraz z Rodziną (5 osób) trasę do Grecji na tzw. strzała i mimo problemów z kręgosłupem podróż przebiegła bez problemowo. Świetne wyciszenie, wykończenie naturalną skórą robią wspaniałe wrażenie. Powtarzam to każdemu ale nie mogłem lepiej wybrać podczas decyzji niż właśnie w ten sposób. Stosunek ceny do...
Dodane 9 miesięcy temu
5,0
~Karol
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód jest świetny, dynamiczny, wygodny, wszechstronny i funkcjonalny. Nie boi się terenu a w trasie spisuje się znakomicie. Zrobiliśmy wraz z Rodziną (5 osób) trasę do Grecji na tzw. strzała i mimo problemów z kręgosłupem podróż przebiegła bez problemowo. Świetne wyciszenie, wykończenie naturalną skórą robią wspaniałe wrażenie. Powtarzam to każdemu ale nie mogłem lepiej wybrać podczas decyzji niż właśnie w ten sposób. Stosunek ceny do...
Dodane 9 miesięcy temu
5,0
~Karol
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód jest świetny, dynamiczny, wygodny, wszechstronny i funkcjonalny. Nie boi się terenu a w trasie spisuje się znakomicie. Zrobiliśmy wraz z Rodziną (5 osób) trasę do Grecji na tzw. strzała i mimo problemów z kręgosłupem podróż przebiegła bez problemowo. Świetne wyciszenie, wykończenie naturalną skórą robią wspaniałe wrażenie. Powtarzam to każdemu ale nie mogłem lepiej wybrać podczas decyzji niż właśnie w ten sposób. Stosunek ceny do...
Dodane 9 miesięcy temu
4,6
~Lukas
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Skupię się na wadach czy rzeczach które są dyskusyjne a porównam z moim poprzednim autem. Auto ma inną charakterystykę przyspieszania niż tradycyjny silnik czy hybryda toyoty. Szybko rusza i dynamicznie przyspiesza przy czym silnik uruchamia się natychmiast i jego obroty wzrastają proporcjonalnie do przyspieszenia jakie na nim wymuszamy. . W czasie spokojnej jazdy uruchamianie i jego praca jest nieco niezależne i do tego trzeba się...
Dodane ponad rok temu
5,0
~Mariusz
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód kupiłem po przetestowaniu bezpośredniej konkurencji czyli Toyoty Rav4 oraz Hyundaia Santa fe. Jazda X-trailem w porównaniu do wymienionych wyżej pojazdów to czysta przyjemność, którą można najbardziej docenić jeżdżąc po drogach z gorszą przyczepnością. Dynamika i elastyczność silnika jest analogiczna do samochodu elektrycznego- czysta rewelacja. Samochód pozwala na włączenie się do ruchu w każdej sytuacji w każdych warunkach....
Dodane ponad rok temu
3,0
~Krzysztof
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Po zgłaszanych od samego początku uwagach dotyczących głośnej pracy falownika (pisk) i twierdzeniu przez Nissana Polska że tak ma być, Xtrail padł, dokładnie generator epower. Samochód zatrzymał sie w górach we Włoszech, w lesie. Wiek auta 10 miesięcy. Samochód stoi w serwisie 20 dzień. Zero kontaktu ze strony Nissana. O wszystko trzeba się dopraszać, nie tylko o informacje ws statusu naprawy ale i inne rzeczy. Dla przykładu: po przejechaniu...
Dodane ponad rok temu
4,9
~Kamil
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Auto wydaje się być bardzo dopracowane. Wcześneij miałem też X Traila z 2016 użytkowanego od nowości i różnica w podejściu do projektowania jest bardzo widoczna - nowa generacja jest pot dum względem dużo lepsza
Dodane 4 miesiące temu
Nissan X-Trail IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów