Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail IV

Kamil, 4 miesiące temu
Silnik 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Przyśpieszenie, elastycznosc
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Auto wydaje się być bardzo dopracowane. Wcześneij miałem też X Traila z 2016 użytkowanego od nowości i różnica w podejściu do projektowania jest bardzo widoczna - nowa generacja jest pot dum względem dużo lepsza
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawia bardzo dużo frajdy, nieważne czy w mieście czy na autostradzie
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma jej więc to chyba zaleta
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo dobrze - mniej buja w porównaniu do poprzednika
5,0
Karoseria
Bardzo ładnie spasowane elementy
Komfort
4,0
Widoczność
Z widocznością do tyłu jest słabiej niż w poprzednim modelu
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - irytujący jest podłokietnik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa dużo wydajniej niż w poprzednim modelu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest kosmos :)
5,0
Wyciszenie
Tutaj widać duży postęp - jest naprawdę cicho również przy większych prędkościach - silnik spalinowy w większości przypadków niesłyszalny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wcale nie jest takie jak to wszędzie piszą. Przy normalnej jeździe spala ponizej 7 l/100kmw trybie mieszanym. ponad 3000km do Chorwacji i z powrotem jadąc zgodnie z przepisami ale całkiem dynamicznie - średnia 7,6 l/100km. Wydajem mi się ze testujący zwyczajnie lubią jeździć tym altem z jego osiągami mocno dynamicznie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za wersje NTrek ok 200tyś z upustami to sporo ale żadne inne auto w tych okolicach jakimi jeździełm nie dawało takiej frajdy (Rav4, CRV,)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poprzedni model po 6 miesiącach miał sporo drobnych mankamentów i był nawet reklamowany co Nissan załatwił bardzo szybko - fakt ze po 9 latach późniejszego użytkowania i 150 tyś km był całkowicie bezawaryjny. W nowym modelu nic się nie dzieje od początku - nawet drobiazgi się nie pojawiają
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag po 8000km

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów