Auto wydaje się być bardzo dopracowane. Wcześneij miałem też X Traila z 2016 użytkowanego od nowości i różnica w podejściu do projektowania jest bardzo widoczna - nowa generacja jest pot dum względem dużo lepsza
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawia bardzo dużo frajdy, nieważne czy w mieście czy na autostradzie
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma jej więc to chyba zaleta
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo dobrze - mniej buja w porównaniu do poprzednika
5,0
Karoseria
Bardzo ładnie spasowane elementy
Komfort
4,0
Widoczność
Z widocznością do tyłu jest słabiej niż w poprzednim modelu
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - irytujący jest podłokietnik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa dużo wydajniej niż w poprzednim modelu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest kosmos :)
5,0
Wyciszenie
Tutaj widać duży postęp - jest naprawdę cicho również przy większych prędkościach - silnik spalinowy w większości przypadków niesłyszalny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wcale nie jest takie jak to wszędzie piszą. Przy normalnej jeździe spala ponizej 7 l/100kmw trybie mieszanym. ponad 3000km do Chorwacji i z powrotem jadąc zgodnie z przepisami ale całkiem dynamicznie - średnia 7,6 l/100km. Wydajem mi się ze testujący zwyczajnie lubią jeździć tym altem z jego osiągami mocno dynamicznie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za wersje NTrek ok 200tyś z upustami to sporo ale żadne inne auto w tych okolicach jakimi jeździełm nie dawało takiej frajdy (Rav4, CRV,)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poprzedni model po 6 miesiącach miał sporo drobnych mankamentów i był nawet reklamowany co Nissan załatwił bardzo szybko - fakt ze po 9 latach późniejszego użytkowania i 150 tyś km był całkowicie bezawaryjny. W nowym modelu nic się nie dzieje od początku - nawet drobiazgi się nie pojawiają
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag po 8000km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
[l/100km]