Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail IV

Piotr, 1 miesiąc temu
Silnik 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Użytkuję to auto od kwietnia 2025. Przejechane w różnych warunkach (najczęściej drogi krajowe, ale były też ekspresowe i autostrada z pełnym bagażnikiem i kompletem pasażerów). Jeżdżę w trybie eko, wykorzystuję też e-pedal. Zużycie paliwa z przejechanych niemal 9.000 km to 6,5 l/100 km. Nie szaleję, jeszcze elastycznie z opcją polus 10 km/h powyżej dozwolonej. Auto bardzo komfortowe i ciche w środku. Czasami bardzo "zawyje" doładowując baterię. Silnik tutaj pracuje wg własnego klucza. Wydajna klimatyzacja. Pojemny bagażnik. 4 osoby z walizkami mieszczą się bez problemu. Dużo miejska w środku. Jeździłem w wcześniej Tiguanem i XC60, tutaj jest lepiej i bardziej komfortowo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Może faktycznie z 4 cylindrami byłby bardziej stabilny, szczególnie przy wyłączaniu silnika, ale to już czepianie się drobiazgów.
5,0
Skrzynia biegów
Ale tutaj nie ma skrzyni biegów :-)
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, świetnie się prowadzi, stabilny, komfortowy.
5,0
Karoseria
Świetna widoczność, duże przeszklenie kabiny. Szeroko otwierające się drzwi tylnej kanapy.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna w uzupełnieniu z kamerami. Z przodu nie bardzo wiadomo gdzie się kończy maska...
5,0
Ergonomia
Zmieniłbym jedynie lokalizację pokrętła wyboru trybów jazdy. Nie rozumiem braku automatycznego zamaka centralnego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna, rano przy niższych temperaturach może zbyt głośna bo "wkręca się" na wysokie obroty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, sporo miejsca na nogi, komfortowa przestrzeń na tylnej kanapie. Wygodne fotele.
5,0
Wyciszenie
Świetne. Nie trzeba podnosić głosu nawet podczas jazdy autostradą.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwszy przegląd na poziomie 1.500 zł nie przeraża. Nie rozumiem oszczędności w zastosowaniu zwykłych zerowej w tylnych lampach i oświetleniu wnętrza auta? Po co? Nie można było użyć ledów?
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej grupie cenowej tak duże auto z napędem 4x4 i takim wyposażeniem dostępna jest jedynie u Chińczyka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ten moment nie było najmniejszych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów