Szukaj

Lista ocen Opel Astra F Hatchback 1.8 i 90KM 66kW 1991-1994 (33) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~RedSoon@op.pl
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Uwaga na korozję. To jest jedyny poważniejszy problem, nie kupować gdy zgnity jest w dużym stopniu. Przykładowo: wstawienie nowego progu, konserwacja wewnątrz, pomalowanie w kolorze - u fachowca od 450 do nawet 600 zł. A to już dramat gdy auto się kupiło za np. 1800 zł. A partaczowi i tak nie warto dawać do roboty bo rdza i tak wyjdzie po niefachowej robocie tanimi materiałami.
3,0
~batman.foto@gmail.com
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
O wytrzymałości jednostki napędowej niech świadczy fakt, iż nie wymieniłem paska rozrządu przy 180tys, i gdy przy 185tys się zerwał, to do wymiany był tylko Pasek i łożyska napinacza: łącznie 285 zł u mechanika - w innych autach w takim przypadku konieczny jest nawet remont kapitalny silnika obejmujący kompletną wymianę mechanizmu rozrządu...
4,0
~tomek
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
nigdy nie zawiódł mnie na drodze poza tym wymieniłem wiele normalnie zużywających się elmentów: sprzęgło 280 zł, tłumiki 150 zł, bębny chamulcowe 120 zł, szczęki chamulcowe 70 zł, cylinderki 60 zł, prawy sworzeń na końcówce wachacza trójkątnego (polskie drogi), poza tym regularnie filtry, olej, paski
3,0
~Ready
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Poważną usterką jest korozja, da się od tego uciec, ale tylko na jakiś czas - wszystko zależy jak zabezpieczył auto poprzedni właściciel. Nie kupujcie zgnitków - progi i tylne nadkola to pikuś do zrobienia, zgnita tylna belka, podłużnica - odpada, trzeba to sprawdzić przed zakupem.
4,0
~Kuuba
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Ani razu nie holowałem auta, swietne pali w zimie (czesto pomagalem w odpaleniu innych nowszych i lepszych aut ;-)). Wymieniłem: pompę wspomaganie 150zł, szczotki w alternatorze oraz kółko alternatora poza tym wiekszych napraw niebyło!
3,0
~jarzab
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
wymieniłe tarczę sprzęgła 400 zł (nie była wymieniana od nowości) i lewy przegób, zrobiony popychacz, ostatnio padła pompa wspomy ale ja zregenerowałem, silniczek krokowy padł od gazu, jak na 14 lat jest chyba nie najgorzej
4,0
~Voodz
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Szczotki na alternatorze, wymiana wydechu, regulacja linki ręcznego hamulca, wymiana tulei wahacza lewy przód, wymiana paska klinowego+rolki napinającej.
3,0
~olo
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
sterownik sondy lambda ale mam gaz wiec tego nie robilem bo sporo kosztuje w serwisie a nieszukalem bo powiedzieli ze moge na gazie z tym jezdzic
3,0
~EllFuerte
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
NIC! Dosłownie NIC się nie zepsuło w tym samochodzie jak go mam a zrobiłem nim 15 tys km.
4,0
~jarzab8@interia.pl
Opel Astra F
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Nic poważnego, po przyjeździe do Polski wymieniono kompletne sprzęgło, lewy przegób, popychacz hydrauliczny.
Opel Astra F Hatchback