Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 1998-2003 (136) - Ergonomia

Na liście zabraknie 357 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pablo_fso@o2.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Fotele są niewygodne. Gorzej było chyba tylko w Cinquecento, a jeździłem wieloma samochodami. W moim przypadku siedzisko trochę za krótkie i po pewnym czasie odczuwam dyskomfort w prawej nodze, i nie pomaga nawet regulacja wysokości fotela. Oparcie też kiepsko wyprofilowane. Minus to brak regulacji kierownicy. Jeżeli chodzi o rozmieszczenie wskaźników i przyrządów jest jak najbardziej poprawne. Edit po 3 latach: fotele dalej nie zachwycają...
4,0
~D.
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Plastiki sprawiają niezłe wrażenie, choć ma się jednak to poczucie przeciętności. Deska jest smutna i szara. Mało atrakcyjna, ale nie wygląda staro, mimo, że samochód jest produkowany od 10 lat. Wszystkie przyciski i pokrętła rozmieszczone dobrze - łatwy dostęp. Przycisk świateł awaryjnych mógłby być bliżej kierownicy. Do "podziękowania" na drodze trzeba jednak troszkę się wychylić. Szkoda, że nie ma podłokietnika i większej ilości schowków,...
4,0
~Zbyszek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Dla mnie mało komfortowe fotele o słabym bocznym trzymaniu oraz bez regulacji lędźwiowej. Mam wersję bez regulowanej kierownicy i podnoszonego siedzenia, co znacznie utrudnia ustawienie wygodnej pozycji za kierownicą dla osób, które mają problemy z kręgosłupem w odcinku lędźwiowym. W tej sytuacji polecam kupić poduszkę ortopedyczną, tylko tą mniejszą. I tylko z tego powodu kupując nowe auto nie zdecydowałbym się na Astrę G.
4,0
~Filip
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Mimo braku regulacji położenia kierownicy, da się uzyskać zadowalającą pozycję za kierownicą (mam regulowaną wysokość fotela). Położenie i działanie przełączników nie budzi zastrzeżeń, choć ich wykonanie nieco pachnie tanizną i zarówno do obsługi pokręteł jak i przełączników trzeba włożyć trochę siły. Nietypowy sposób włączania oświetlenia wnętrza - łatwo się jednak do tego przyzwyczaić.
4,0
~Sławek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Za wyjątkiem złego umieszczenia włącznika do świateł przeciwmgielnych (guzik zasłonięty przez kierownice) oraz braku regulacji czasowej pracy wycieraczek !! ( w maluchu było !!) nie ma sie do czego przyczepić - materiały użyte we wnętrzu są dość dobrej jakości. Zegary duże i czytelne, dostęp do pokręteł od ogrzewania bez zarzutów jednak czuć "ducha czasu"
2,0
~Vinc
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Wszystko na swoim miejscu jak w normalnym aucie. Przełączniki przy kierownicy trzeba wrzucać przy użyciu siły, słychać wtedy trzask jakby się miały połamać. Jakość plastików marna !!! Są ich trzy rodzaje, każdy z innej parafii i jeden gorszy od drugiego. Wieje tutaj latami 90-tymi. Wszystko w jednym czarnym nudnym kolorze.
5,0
~pawano
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Wszystko po niemiecku. Może i nie ma tu polotu i finezji, ale za to wszystko jest na miejscu. Wsiadając pierwszy raz do Astry wiedziałem gdzie wszystko jest i jak tego używać. Intuicyjnie rozmieszczone i bardzo proste w użytkowaniu. Instrukcję obsługi można uznać jako dodatek.
4,0
~Kamil_D
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Daję dobrze, bo częstotliwość przepalania się żarówek w konsoli środkowej powoduje, że jadąc nocą nigdy nie wiem jak jest chociażby ustawiony nawiew. Wszelkie przyciski są w miarę sensownie ulokowane, ale co z tego, skoro ich nie widzę?
3,0
~Kamil
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
W moim egzemplarzu brak regulacji wysokości fotela kierowcy i kierownicy. Mimo tego dopasowanie pozycji do jazdy nie jest kłopotliwe. Jedynie brakuje podłokietnika. Plus za wygodne fotele. Dużo jeżdżę i jeszcze nigdy nie bolały mnie plecy.
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,9
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~krzyssiek, Opel Astra 1.4 Twinport 110tys km przebiegu
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Tylko powyżej 100km/h robi się głośno - to jednak auto z projektu z 98 roku ..., wycieraczka tylnej szyby -= jeszcze się nie przyzwyczaiłem, na codzien jezdze służbowym skodą, wv, fordem, Renault, Pandą, Seicento, suzuki
Opel Astra G Hatchback