Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi (267) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 250 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ucik
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Układ jezdny uważam za doskonały. Jest co prawda troszkę twardawy (mniejszy komfort jazdy), ale wpływa to na pewność prowadzenia auta. Zaskakujący jest mały promień skrętu przy gabarytach auta (kombi). Zawieszenie wręcz doskonałe na polskie drogi - 3,5 roku jeżdżenia po bardzo dziurawych ulicach (bez oszczędzania auta) i tylko wymiana obsad McPersonów za jedyne 50 zł.
5,0
~Damian
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Autem się dla mnie bardzo dobrze kieruje kierownica reaguje na moje polecenia,zawieszenie jest miękkie ale może trochę za miękkie na szybką jazdę ale zawieszenie jest bezkonkurencyjne do niezawodności przez tyle lat co go miałem robiłem tylko łącznik stabilizatora po prawej stronie i przednie amortyzatory a dużo nim jeżdżę
5,0
~Piotrek
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Jestem z najmocniejszych punktów samochodu. Konstrukcja prosta, bezawaryjna i stworzona na polskie drogi, minimalnie gorsza od Focusa ale znacznie trwalsza. Pozwala na bezproblemowa, szybka jazde po lukach i w polaczeniu z dobrym ogumieniem czyni auto wyjatkowo stabilnym. Dla niektorych podobno za twarda ale to juz kwestia gustu.
5,0
~Microw
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Auto ma idealnie zestrojone zawieszenie i układ kierowniczy. Jest idealnie twardy , i nawet przy najwiekszych zakrętach nic nie buja , a zarazem jest na tyle mięki że można nim wyruszyć nawet w długa trasę. Wspomaganie ma perfekcyjnie dobraną siłę , nie trzeba sie męczyć aby obrócic kierownicę , ale nie obraca sie sama.
3,0
~GrObY@gry.xcom.pl
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Układ jezdny - nie ma co ukrywać - nie jest najnowszym rozwiązaniem. Uważam także że tylne zawieszenie powinno być twardsze. Podczas długiej jazdy z dużym obciążeniem zdażało się że na poprzecznych nierównościach auto wpadało w nieprzyjemne kołysanie i z okolic tylnych kół wydobywały sięnie niepokojące dzwięki.
5,0
~Mirek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Jeśli ktoś uważa,że jest zły to ma chyba takie doświadczenia. Ja uznałem, że doskonały, wręcz idealny. Łączniki i stabilizatory wymieniłem 2 razy na 140tyś SZOK co? raz amory z tyłu. Piasty z abs wymieniłem niepotrzebnie bo chodziło ostatycznie o przewód, a nie o awarie czujnika abs w piaście.
5,0
~bartek_p
Opel Astra G
Kombi 1.6 8V 75KM 55kW
Pozwala na wiele jeśli zamarzy się szybka jazda. Wybacza większość polskich dziur. Jak na razie skończyło się na wymianie gumek-dystansów przy wahaczu. Sztywne i pewne. Jedna z największych zalet tego samochodu jeśli kupuje się używane jak ja. Naprawdę świetne nie wymaga kosztownych inwestycji.
5,0
~albercik
Opel Astra G
Kombi 1.6 8V 85KM 63kW
jeżdziłem róznymi autkami róznych marek i moge powiedzieć że jedynie słynny volkswagen może byc konkurentem dla astry II pod względem warunków trakcyjnych ( moje opony 195x60x15 ), auto jest faktyczne przylepione i nawet przy duzych prędkościach nie zaskakuje kierowcy w ciasnych zakrętach
4,0
~Zbyszek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Dobrze trzyma sie drogi przy prędkościach dla których to auto jest stworzone, nikt nie jeździ 200km/h Oplem astrą. Polskie drogi wiadomo jakie są to też czasami trzeba coś wymienić ale to w każdym innym samochodzie jest podobnie,W tej kategorii daje 4 bo wszystko jest tak jak ma być
5,0
~Paweł
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Jest to kombi a dobrze trzyma się drogi. Wchodzi dobrze w zakręty. Nie jest za miękki ale na wyboistej drodze może podskakiwać. Nie mniej jednak, bardzo pozytywne zaskoczenie, sądziłem, że będzie to karawan, którym będzie trzeba mocno uważać na zakrętach. Jakże miłe rozczarowanie :)
Opel Astra G Kombi