Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi 2.0 DI 82KM 60kW 1998-2004 (34) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Adam
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Turbina zaczęła przepuszczać olej, samochód mocno kopcił. Regeneracja w "profesjonalnym warsztacie" Turbo-Service na ul. Obozowej 82a w Warszawie to było wyrzucenie pieniędzy w błoto. Oczywiście regenerując turbinę wymieniłem olej i filtr. Niestety po przejechaniu 5 tysięcy km samochód znowu brał olej kopcił... Nie polecam regeneracji w "warsztacie" na Obozowej 82a. Jak biorą do naprawy to jest miło ale później zamiast rozpatrzyć reklamację...
4,0
~now.marcin@wp.pl
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Z poważnych napraw to była wymieniana piasta odpowiedzialna za brak ABS ,koszt piasty 350 zł + wymiana 100zł.Linka ręcznego 190 zł ,klima czyli sprężarka (regeneracja)+ chłodnica wszystko około 1500 zł . Rada jeśli nie działa klima gdy kupujesz samochód lub gdy ci ktoś powie że nie nabita to znaczy że jest sypnięta .Jeszcze jedna poważna sprawa to karoseria jest mało odporna na rdzę .
5,0
~Damian
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Jest niezawodny,robiłem tylko w nim pompę wtryskową to jest jedyny mankament tego samochodu,ta usterka kosztowała mnie trochę sporo było to 3 lata temu kosztowało to chyba mnie około 1500 zł ale poza tym do tej pory nic w nim nie robiłem oprócz wymiany oleju i wszystkich filtrów,należy pamiętać o oleju,bo ten silnik ma turbosprężarkę i łańcuszek rozrządu zamiast paska
5,0
~BartollG
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Tak jak pisałem wcześniej, po za chłodnicą klimatyzacji to nic. Jak kupiłem przy 160 tyś to wymieniłem amortyzatory klocki i tarcze hamulcowe i przejeździłem 70000 km i nic się nie dzieje. Do wad mogę zaliczyć centralny zamek, który nie zawsze chce otwierać tylną klapę, trzeba dwa razy nacisnąć w pilocie otwórz.
2,0
~Grzegorz
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Awaria głowicy. Jakaś uszczelka pada i wodę pije. A wtedy... . Trzeba często kontrolować stan płynów. Zresztą w każdym starym aucie trzeba zwiększyć mocno częstość kontroli. Jak będziecie lali polską \"żenioną\" suchą ropę to tę delikatną pompę szlag trafi lub padnie moduł sterowania
4,0
~Paweł
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Niestety padła turbina, ale było to raczej zaniedbanie ze strony zeszłego właściciela - twierdził mechanik. Po wymianie, nic się nie dzieje. Oleje, filtry wymieniane na bieżąco. Mam nadzieję, że autko się odwdzięczy :)
3,0
~Tomasz
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Sterownik od pompowtryskiwacza jak i pompowtryskiwacz. Jest najgorszym co spotkało to auto a jednocześnie najlepszym. Spalanie w dół ale jak awariia to 2-3k na dzień dobry
4,0
~Rafał
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
tylko raz mnie zawiódł, niech to będzie ostatni raz (skończyła się wspomniana elektronika do pompy wtryskowej i zatrzymał się w środku nocy z dala od cywilizacji)
4,0
~MILAN
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Coś mi się dzieje z silnikiem jak odpalam to nie pali na dotyk ale tak jaby trzeba chwile poczekac ale tylko za 1 razem zimą to już 2 razy mi nie odpalił tą usterkę muszę naprawić
5,0
~rysiek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
ja nie miałem i z tad tez mysle ze następny pojazd to będzie astra H:) hehe jedyna usterka powazna to ze musze tankowac a tankowanie to pieniadze
Opel Astra G Kombi